نوراللهی: شرایط سختی را در بحرین پشت سر گذاشتیم

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: شرایط آب و هوایی در بحرین سخت بود، اما بازیکنان با همه وجود خود بازی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، احمد نوراللهی، هافبک تیم ملی  فوتبال کشورمان در حاشیه  مراسم تجلیل از ملی پوشان در سازمان صدا و سیما اظهار کرد: قبل از این که وارد این مسابقات شویم، شرایط سختی را سپری می‌کردیم و  شرایط میزبانی را بحرین  از ما گرفت. با وجود این که وضعیت آب و هوایی بحرین بد بود، اما خدا را شاکریم که توانستیم ۴ بازی را پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کرده و  دل مردم را شاد کنیم. ان شاءالله در مرحله بعد هم موفق شویم و به جام جهانی صعود کنیم.  

نوراللهی درباره این که خیلی‌ها انتظار پیروزی تیم ملی فوتبال در ۴ بازی را نداشتند، اما خیلی راحت بحرین و عراق را شکست دادند، گفت: فکر نکنم که بازی‌ها راحت بودند و اگر شرایط آب و هوایی را تجربه نمی‌کردیم، به طور حتم نمی‌توانستیم پیروز شویم. خیلی شرایط سخت بود و ما در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت بحرین بازی می‌کردیم و واقعا هوا خیلی گرم بود؛ اما بازیکنان از جان خود مایه گذاشتند و با تمام وجود خود بازی کردند. کادر فنی و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و امیدواریم که بتوانیم به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کنیم. به طور حتم دلگرمی بزرگ ما  مردم بودند و خیلی خوشحالیم که توانستیم دلشان را شاد کنیم.  

او درباره این که بازیکن فیکس تیم ملی فوتبال در این بازی‌ها بود، گفت:  به هر حال  تیم ملی فوتبال  شرایط خوب و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. هر بازیکنی بازی کند، به طور حتم آن قدر کیفیت بالایی دارد که بتواند به تیم ملی فوتبال کمک کند. من هم خوشحال هستم که می‌توانم به تیم ملی فوتبال کمک کنم. فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا هم پستی هایم بازی کنند. آن چه اهمیت دارد پیروزی تیم ملی فوتبال است. فضای همدلی در تیم ملی فوتبال وجود داشت  و اسکوچیچ فضای خوبی بین بازیکنان به وجود آورده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =