بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان واحد تهران مرکزی برای حضور در انتخابات

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با صدور بیانیه ای از جامعه فرهیختگانی دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ در این بیانیه آمده است: بدینوسیله از تمام اعضاء جامعه فرهیختگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و تمام عزیزانی که دل در گرو این انقلاب و ایران دارند ، برای شرکت در انتخابات های ۲۸ خرداد دعوت میکنیم. حضور موثر جامعه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به عنوان اعضا بزرگترین دانشگاه کشور عزیزمان در انتخابات ۲۸ خرداد، نشان دهنده بصیرت، بینش سرنوشت ساز و آگاهانه ی اعضای این دانشگاه برای سازندگی و پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود.

در ادامه این بیانیه بیان شده است: انتخابات درحقیقت روزی است که مردم با حقی که دارند حماسه ساز می‌شوند و بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی شان فارغ از هر دیدگاه سیاسی ، آری میگویند. طبعا مشارکت حداکثری آحاد جامعه نشان دهنده وحدت گفتمانی انقلابی و زمینه ساز ، آن اقتدار ملی که مقام معظم رهبری در بیانیه ی گام دوم انقلاب بیان فرمودند، خواهد شد. با توسل به حضرت ولیعصر (عج) و نظر متخصصان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ، اصلح را برای اداره امور و حل مشکلات نظام برگزینید و از مسببان تشکیل دولت مومن و انقلابی برای طنین انداز شدن شعائر اسلامی در جهان باشید. به امید انتخاباتی پرشور و حماسه ای عظیم از سوی این جامعه فرهیختگان و ملت ایران هستیم.

انتهای پیام/
کد خبر: 1099759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =