دانشجویان در طرح پویش، همراه تحصیل مهارت‌های شغلی کسب می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: دانشجویان  در طرح پویش همراه با تحصیل، مهارت های شغلی کسب می کنند و وارد باز کارمی شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) ، مسعود طاهری لاری در بازدید از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در جمع مسئولین این پالایشگاه گفت: طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی در پشتیبانی از تولید است که دانشجویان  می توانندهمزمان با تحصیل به کسب مهارت بپردازند.

وی افزود: در این طرح، دانشجویان و نیروهای جوان، کارآمد و باانگیزه علاوه بر مهارت افزایی در صورت نیاز صنعت می توانند در آن مجموعه مشغول به کار شوند.

رئیس واحد مشهد در همین خصوص بر داشتن ارتباط  تنگاتنگ و موثر دانشگاه و بخش صنعت، به‌ویژه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران تاکید کرد.  

طاهری لاری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای سیاست های کلان دانشگاه، رسالت خودش را دانشگاه اجتماعی و دانشگاه حل مسئله معرفی کرده است و در این خصوص در عرصه هایی که نیاز جامعه هست ورود یافته بطوریکه با شیوع بیماری کرونا در فرودگاه بین المللی مشهد دستگاه های تب سنج برای شناسایی افراد بیمار مستقر نمود. همچنین مواد ضدعفونی ماسک و شیلد تولید شده توسط بسیج دانشجویی در مناطق محروم شهر توزیع شد.

وی در ادامه به بخشی از موفقیت های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اشاره کرد و گفت: مرکز رشد واحد مشهد نیز در بین 130 واحد دانشگاهی  در رنکینگ، رتبه اول به خود اختصاص داده است و در هفته پژوهش استان خراسان رضوی غرفه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی مشهد غرفه  برتردر بین دانشگاههای استان معرفی شد. واز چند محصول برتر مراکز رشد این واحد دانشگاهی در استانداری رونمایی شده است.
طاهری لاری با تاکید بر اینکه فعالیت های فوق تنها بخش کوچکی از توانمندی های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است، کسب این موفقیت ها را حاصل تلاش همه مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای حدود 60 هزار دانشجو و هزار هیات علمی است که امیدواریم این ظرفیت‌ بالقوه علمی کشور با همکاری بخش صنعت، بالفعل شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی ازمدیران و اساتید دانشگاه نیز در این بازدید حضور داشتند.

در ادامه مدیرپالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از حضور دانشگاهیان در این پالایشگاه استقبال کرد و خواستار ارتباط این صنعت با  دانشگاه شد.

برگزاری جلسات مشترک، بررسی و ارائه راهکارها و زمینه های مشارکت وعقد تفاهم نامه طرح پویش با صنعت نفت و گاز از دیگر برنامه های این بازدید بود که رئیس پالایشگاه قول همکاری و دراختیار قرادادن امکانات اموزشی، پژوهشی، کارگاهی، تجهیزاتی و... و. را داد ومسئولان پالایشگاه از ارتباط خوب بین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و پالایشگاه ابراز خرسندی کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1101832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =