استقلال - سایپا؛ فرهاد و فراز این بار در قامت رقیب

سایپا و استقلال در حالی به مصاف هم خواهند رفت که هدایت دو تیم را دو رفیق قدیمی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ از چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تیم های استقلال و سایپا از ساعت ۱۹:۵۰ به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال به دنبال تداوم موفقیت

استقلالی ها که پس از دربی روند رو به رشدی داشته اند و از شش بازی اخیر پنج برد و یک تساوی را کسب کرده اند به دنبال این هستند که با شکست سایپا به موفقیت های خود تداوم ببخشند و علاوه بر قطعی کردن سهمیه آسیایی، اختلاف خود را با پرسپولیس و سپاهان نیز کم کنند.

سایپا در پی بقا

نارنجی پوشان که فصلی خوبی را سپری نکرده اند اگر میخواهند در لیگ برتر ماندگار شوند باید دست به کار بزرگی بزنند و در برابر استقلال آماده دست پر از زمین خارج شوند. فراز کمالوند که در سایپا هرگز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و این تیم را از انتهای جدول جدا کند به دنبال این است که علاوه بر شکست تیم سابق خود، کمی از انتهای جدول فاصله بگیرد.

جدال رفقای قدیمی

قطعا مهم ترین اتفاق بازی امروز جدال فرهاد مجیدی و فراز کمالوند خواهد بود. این دو که رفقای قدیمی یکدیگر هستند و چند وقت پیش در استقلال همکار بودند امشب به عنوان رقیب رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

پیش دربی

اهمیت دیگر دیدار برابر سایپا این است که آخرین بازی استقلال پیش از دربی جام حذفی است. آبی ها می‌خواهند با برد در این بازی با روحیه ای مضاعف وارد نبرد با رقیب سنتی خود شوند.

چالش جناح چپ

با توجه به غیبت محمد نادری و هرویه میلیچ، جناح چپ استقلال در دیدار امروز با مشکل مواجه شده است. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم فرهاد مجیدی از متین کریم زاده جوان استفاده می کند یا اینکه باز هم محمد دانشگر را در پست غیر تخصصی اش به کار می گیرد.

غایبان استقلال

محمد نادری با کارت زردی که مقابل تراکتور گرفت نمی‌تواند برابر سایپا به میدان برود. وریا غفوری نیز همچنان مصدوم است و این بازی را از دست داده است. وضعیت شیخ دیاباته نیز همچنان مبهم است و به نظر برای این دیدار نیز آماده نخواهد بود. همچنین هرویه میلیچ که چند روز قبل ایران را ترک کرد نیز در این دیدار غایب است.

وضعیت در جدول

در جدول رده بندی لیگ برتر استقلال با ۴۷ امتیاز در رده سوم و سایپای ۲۳ امتیازی تیم پانزدهم جدول است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =