صندوق خطرپذیر برای کمک به شرکت‌های فناوری راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل تجاری‌سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد می‌خواهد صندوق خطرپذیر واقعی داشته باشد، تا به شرکت‌های فناوری خطر پذیر کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدجواد صدری مهر مدیر کل تجاری‌سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد  اسلامی در نشست خبری اولین فراخوان حمایت از شرکت‌های زیست‌بوم دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز (۲۶ تیرماه) در محل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با بیان این که اطلاع‌رسانی این فراخوان در همه اکوسیستم دانشگاه آزاد انجام خواهد شد، اظهار کرد: ۴۰ مرکز رشد و سراهای نوآوری در با فعال شدن صندوق نقش مهمی داشته‌اند. فراخوان اول محدویت‌هایی دارد؛ اما فراخوان‌ها ادامه خواهد داشت و هر کدام متناسب با یک گروه از شرکت‌ها خواهد بود.

مدیر کل تجاری‌سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر این که دانشگاه آزاد می‌خواهد صندوق خطرپذیر واقعی داشته باشد، گفت: صندوق‌های خطرپذیر واقعی در کنار شرکت‌های فناوری خطر می‌کنند و به شرکت‌هایی که موفق می‌شوند، کمک می‌کند که به موفقیت برسند.

وی درباره ارزیابی طرح‌ها اظهار کرد: فرایند ارزیابی از درون انجام می شود. صندوق نوآوری دانشگاه ۲۴ کارگروه ارزیابی وجود دارد. هیئت علمی‌ها ارزیابی را انجام می‌دهند که افتخاری است که ارزیابی از داخل دانشگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =