همکاری ایسکانیوز با فعالان نشریات دانشجویی/ دانشجویان خبرنگار افتخاری می‌شوند

مدیر آموزش خبرگزاری ایسکانیوز از همکاری این خبرگزاری با دانشجویان باسابقه در حوزه نشریه و خبر خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نشست دانشجویی تشکل‌ها، بسیج دانشجویی، کانون‌ها و هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور مدیر آموزش و مسئول فضای مجازی خبرگزاری ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی مرکز با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

در این نشست که به منظور انتخاب مسئول دفتر استانی خبرگزاری ایسکانیوز تشکیل شد، مصطفی مسلمی مدیر آموزش خبرگزاری ایسکانیوز پیرامون اهداف نشست و وظایف خبرگزاری ایسکانیوز درباره این سازمان و رسالت دانشجویان مطالبی بیان کرد.

در ادامه این نشست، دانشجویان به معرفی توانمندی‌ و علاقمندی‌های خود پرداختند. در پایان افراد علاقمند و منتخب به صورت انفرادی با کارشناسان اعزامی سازمان دیدار و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. مقرر شد پس از بررسی و ارزیابی افراد علاقمند نسبت به معرفی نماینده ایسکانیوز در استان اقدام شود.

مسلمی با بیان اینکه دانشجویان امروز امید فردای ما هستند با توجه به سابقه درخشان تشکل‌های دانشجویی در زمینه‌های نشریات مجازی و علمی و فرهنگی‌ افزود: امروزه رسانه‌ها نقشی کلیدی در بازتاب اخبار روز دارند و  هدف جلسه امروز را تشکیل مجموعه و دفتر کار برای خبرگزاری به مدیریت دانشجویان خوش‌ذوق و  باتجربه دانشگاه آزاد بیان کرد.

وی ضمن تشکر از حضور صمیمانه دانشجویان و مسئولان مربوط، نوید شروع کار فرهنگی خبرگزاری همراه با آموزش مستمر و ارائه گواهینامه‌های معتبر را به دانشجویان داد و در گفتگو با افراد با سابقه در حوزه نشریه و خبر که اعضای اصلی تشکل های دانشجویی از جمله انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام و بسیج هستند، از آنها به عنوان نخبه‌های این حوزه برای همکاری و بیان ایده‌های نو دعوت کردند. 

مسلمی از حضور نیروهای جوان و با انگیزه ابراز خرسندی کرد و ضمن قول همکاری و مساعدت در زمینه زیر ساخت‌های آموزشی و فرهنگی، دانشجویان را به حضور پرشور در این عرصه تشویق کرد.

وی در پایان ضمن پایش و گفتگوی خصوصی با افراد دارای سابقه و رزومه‌کاری، از انتصاب شخص مورد نظر پس از بررسی نتایج جلسه امروز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و ضمن تشکر دوباره از مسئولان، از  جذب اعضایی در قالب خبرنگارهای افتخاری برای سایت ایسکانیوز برای آینده ابراز امیدواری کردند.

همکاری ایسکانیوز با فعالان نشریات دانشجویی/ دانشجویان خبرنگار افتخاری می‌شوند

همکاری ایسکانیوز با فعالان نشریات دانشجویی/ دانشجویان خبرنگار افتخاری می‌شوند

همکاری ایسکانیوز با فعالان نشریات دانشجویی/ دانشجویان خبرنگار افتخاری می‌شوند

انتهای پیام/

کد خبر: 1103502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =