بازدید خسروپناه از مرکز واکسیناسیون خودرویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

معاون علوم­ انسانی و هنر دانشگاه­ آزاد اسلامی در بازدید از مرکز واکسیناسیون­ خودرویی واحد دزفول به بیان تعامل و نقش دانشگاه ­آزاد اسلامی در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا پرداخت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرکز واکسیناسیون خودرویی که با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اوایل خرداد ماه فعال شده مورد استقبال مردم دزفول قرار گرفته است.

 خسروپناه دوشنبه شب در مجتمع آموزشی پژوهشی شهید سوداگر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول حضور داشت از این فرایند سلامت محور و تمام کادر بهداشتی درمانی، اعضا هیات علمی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان فعال در این عرصه قدردانی کرد و نظم و انضباط و استقبال مردم را نشان از همدلی و هم­ افزایی دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی دانست.

شفیعی رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول نیز از آمار  فعالیت این مرکز خبر داد و گفت: تاکنون 3000 دوز واکسن در مرکز خودرویی تزریق شده و تعامل حاصل را نقطه قوتی در  راستای سلامتی مردم دانست.

 نیسی رییس مرکز تحقیقات مراقبت در منزل نیز اعلام کرد که این فعالیت پس از رایزنی­های دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی عملیاتی شده و مرکز تحقیقات مجری این طرح انتخاب شد که در این طرح ۱۷ عضو هیات علمی جهادی  و ۲۵ دانشجوی پرستاری و مامایی به خدمت رسانی مشغول هستند.

علی­افروس رئیس واحد دزفول با تشریح عملکرد تیم جهادی این واحد در اولین روزهای پیدایش ویروس کرونا با تهیه و ساخت مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح، ماسک و ایجاد مرکز تحقیقات مراقبت در منزل و همچنین ایجاد مرکز خودرویی واکسن کرونا در این واحد، به نقش پررنگ و حمایت ویژه خسروپناه و بازدیدهای میدانی و جهادی وی از واحد دزفول پرداخت و  همچنین از تلاش­های جهادی تمامی پرسنل این واحد تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1105155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =