قلعه نوعی: امیدوارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم

سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال عنوان کرد: یک توصیه و یک خواهش دارم. از مردم عزیز ایران می‌خواهم مواظب سلامتی خودشان باشند و از مدافعان سلامت هم تمام تشکر را داریم. شرایط خوبی نیست و از مردم تقاضا دارم مراقب باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است که در هفت، هشت مسابقه اخیرش در لیگ برتر هم نمایش خیلی خوبی داشته ولی گل‌گهر نیز با فراز و نشیب‌های زیاد و بدشانسی و ظلمی که در حق ما شد، جایگاه خیلی خوبی کسب کردیم، اما واقعا ظلم شد.

سرمربی گل‌گهر اضافه کرد: شرایط مسابقات حذفی فرق می‌کند و مسائل زیادی دخیل است که امیدوارم فقط و فقط مسائل تاکتیکی تعیین کننده این مسابقه باشد. حتما و حتما بازی‌هایی که بین استقلال و گل‌گهر در این مدت بوده، جذاب بوده است. کلا همه از دیدن مسابقات گل‌گهر لذت می‌برند و دوستانی هم که ما را می‌بینند، این را می‌گویند. همه از گل‌هایی که زده می‌شود و نمایشی که داریم، لذت می‌برند؛ هرچند لیاقت ما بیشتر از این بود.

سرمربی گل‌گهر درباره انتخاب کاظمی به‌عنوان داور مسابقه حذفی مقابل استقلال گفت: اعتقادم این است که داوران با این شرایط و کمبودها ایثار می‌کنند. از نظر زیرساخت‌های داوری، رفت و آمدها، دستمزها و ... مشکل داریم. دوست دارم شما یکبار لب خط بیایید و ببینید چه اتفاقاتی می‌افتد. داوران ما آن قاطعیت لازم را انجام نمی‌دهند و از کمیته انضباطی و سایر دوستان می‌خواهم برخورد لازم را انجام بدهند. انگار کمک داور ویدئویی در مسابقات ایران وجود دارد و همه می‌خواهند داد بزنند. داوران ما جزو قشر زحمتکش هستند، اما امیدوارم VAR بیاید و همچنین دستمزدها و رفت و آمدهای داوران دچار مشکل نشود.

سرمربی گل‌گهر تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی شاهد باشیم. تیم استقلال و آقای مجیدی شرایط خوبی دارند. فرهاد مجیدی برای تیم زحمت می‌کشد و امیدوارم استقلال به سمت آرامش برود و مشکلاتش برطرف شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =