راه اندازی دفتر ایسکانیوز در استان آذربایجان شرقی

دفتر استانی خبرگزاری ایسکانیوز در استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور سید امیر محجوب مدیرعامل خبرگزاری و دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفتر استانی خبرگزاری ایسکانیوز در استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور سید امیر محجوب مدیرعامل خبرگزاری و دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذربایجان شرقی افتتاح شد.

راه اندازی دفتر ایسکانیوز در استان آذربایجان شرقی

محجوب در مراسم افتتاحیه دفتر این استان ضمن بیان فعالیت ها و اهداف باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران عنوان کرد: رسالت اصلی مجموعه ایسکانیوز پرورش و رشد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان فعالان عرصه رسانه است.

وی ادامه داد: راه اندازی دفاتر استانی ایسکانیوز می تواند ما را به این هدف نزدیکتر کرده و برای واحدهای استانی نیز مثمر ثمر باشد. 

مدیرعامل خبرگزاری ایسکانیوز گفت: واحدهای دانشگاه آزاد ازین پس می توانند با استفاده از ظرفیت رسانه ای ایسکانیوز فعالیت ها و اقدامات خود را به خوبی منعکس کنند و هر جا نقصی وجود دارد نیز از دریچه نگاه دانشجویان از آن مطلع شوند.

راه اندازی دفتر ایسکانیوز در استان آذربایجان شرقی

در ادامه جوانپور نیز از زحمات مجموعه خبری آموزشی ایسکانیوز تقدیر کرد و گفت: از راه اندازی دفتر این مجموعه رسانه ای در دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی استقبال می کنیم. این مجموعه می تواند منشا خیر برای دانشگاه و دانشجویان باشد.

در پایان این مراسم با حکمی از سوی سید امیر محجوب، محمد میلادی دانشجوی جامعه شناسی دانشگاه آزاد تبریز به عنوان مدیر دفتر استانی آذربایجان شرقی منصوب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =