آغاز واکسیناسیون دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد واحد یاسوج

مرحله نخست واکسیناسیون دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مراسم آغاز واکسیناسیون استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور رحیم اکرامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام امیری مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه برگزار شد.

اکرامی در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همزمان با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور، مرحله نخست واکسیناسیون دانشجویان، استادان و کارکنان را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه لازمه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، واکسیناسیون است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم بتوانیم در زمان مقرر تمام استادان، دانشجویان، کارکنان و معلمان مدارس سما دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را واکسیناسیون کنیم.

در ادامه مراسم مرضیه رفعت‌ماه معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاداسلامی در انجام واکسیناسیون کرونا، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت و توان بسیار خوبی که دارد، می‌تواند تمامی استادان و کارکنان و دانشجویان خود را واکسینه کند.

وی افزود: امیدواریم با در اختیار قرار گرفتن واکسن‌های مورد نیاز هرچه سریعتر جامعه هدف در دانشگاه را واکسینه کنیم تا روند کاهش ابتلا به بیماری کرونا را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1105606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =