فعالیت هزار و 256 کانون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاداسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با پایش کانون‌های فرهنگی-دانشجویی، اکنون هزار و 256 کانون در دانشگاه آزاد اسلامی فعال است.  

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری رشد، ویژه کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: یکی از اصولی که معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر آن تأکید دارد، توجه به اصل تنوع در فعالیت‌ها است، از آنجایی که انتخاب و اختیار در خمیرمایه انسان است، باید به تنوع در فعالیت ها توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و  دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به این اصل، اقتضائات حضور همه سلایق و علایق در فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی را در چارچوب قوانین فراهم می‌کند. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه متعلق به یک قشر و سلیقه نیست، بلکه دانشگاه کارخانه برای رشد جوانان و آماده سازی آنها برای نقش آفرینی در اجتماع است. لازمه این کار فراهم کردن فضایی برای کسب تجربه دانشجویان است. اگر دانشگاه به درستی به وظایف خود عمل کند، نسل و مدیران آینده، نسل بهتری خواهند بود. 

وی با اشاره به توجه معاونت فرهنگی و دانشجویی به فعالیت کانون‌ها و تشکل‌ها اظهار کرد: آیین نامه کانون‌های فرهنگی و دانشجویی اوایل شهریور ماه سال گذشته اصلاح شد و تلاش داشتیم که کانون‌ها را واقعی سازی کنیم. با این پایش و اصلاحی که انجام شد، اکنون هزار و 256 کانون فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی فعال است.  

جهان‌بین با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره سراسری رشد خاطرنشان کرد: 800 اثر به دبیرخانه‌های استانی ارسال شد که از این تعداد 400 اثر به مرحله کشوری راه یافت و پس از داوری‌ها، 55 اثر موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در رشته‌های مختلف فرهنگی هنری شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره آغاز راه بود. در مرحله بعد با راه اندازی باشگاه رشد استعدادهای هنری و ادبی جوان که از امروز به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند، استعدادهای دانشجویان شناسایی و به مراکز و حوزه‌های مربوطه متصل خواهند شد.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1106548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =