مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در ۴۵ کدرشته امتحانی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ توسط سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد.

پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در ۶ رشته‌ امتحانی تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی با آزمون است و آزمون کاردانی به کارشناسی در این رشته‌ها صبح جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۸۸ شهرستان برگزار شد.

همچنین پذیرش دانشجو در ۴۵ کدرشته امتحانی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می‌گیرد و برای آنها آزمون برگزار نخواهد شد.

متقاضیان گزینش در رشته‌های بدون آزمون می‌توانند برای مشاهده، ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محل‌های انتخابی خود از ۱۹ مرداد تا جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تا ۳۰ مرداد ماه تمدید شد. بر این اساس متقاضیانی که از ۲۳ خرداد تا ۴ تیر یا ۱۹ تا ۲۲ مرداد نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، می‌توانند تا ۳۰ مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام در  ۴۵ کد رشته امتحانی این دوره‌ اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =