آخرین وضعیت نظام اسلامی مجری صدا و سیما + فیلم

وضعیت جسمانی «محمد رحمان نظام اسلامی» از مجریان قدیمی تلویزیون و رادیو و همچنین از جانبازان دوران دفاع مقدس که در بیمارستان بستری است، مساعد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد رحمان نظام اسلامی مجری برنامه قدیمی «صبح بخیر ایران» و از جانبازان دفاع مقدس به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است. اما متاسفانه در فضای مجازی خبر فوت وی منتشر شده بود که او  این خبر را تکذیب کرد.

او در این باره چنین عنوان کرد که هر سال به خاطر ترکش‌ها، عفونت وارد خونش می‌شود و از ناحیه پا دچار مشکل می‌شود اما امسال کرونا، ریه‌هایش را هم درگیر کرد. البته این درصد درگیری کم است و  تحت درمان می باشد.

نظام اسلامی که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری است، تأکید کرد: فعلاً تا شنبه 30 مردادماه باید در بیمارستان باشد و بعد از ترخیص هم در منزل درمان را ادامه بدهد و خود را قرنطینه کند.

او با اشاره به اینکه نمی‌داند این فضای‌مجازی چرا این‌طور غیرحرفه‌ای عمل می‌کند، گفت: گلایه دارم که بدون سند، مطلبی را نشر می‌دهند و باعث نگرانی دوستان می‌شوند؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم، جای نگرانی نیست و حالم رو به بهبود است.

این مجری قدیمی تلویزیون همچنین از مردم درخواست کرد برای همه بیمارانی که در بستر بیماری‌اند، دعا کنند. او گفت: دلم پیش عزاداران امام حسین(ع) است و ممنون دعای خیر مردمم.

نظام‌اسلامی قرار بود به عنوان مجری، عازم مسابقات پارالمپیک بشود که به تعبیر خودش احتمالاً با این شرایط و اوضاعِ جسمانی، منتفی شود.

همچنین، «علی اکبر خدابخش» از مدیران اسبق رادیو و دوستان نزدیک محمدرحمان نظام اسلامی درباره آخرین وضعیت نظام اسلامی گفت: وی مدتی است به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و همچنین عارضه پا که عفونت کرده است، در بیمارستان بستری شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه وی در بخش عمومی بیمارستان بستری است و دوره درمان را می گذراند. ان شاءالله به لطف خداوند به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

خدابخش تاکید کرد: لطفا علاقه مندان به جناب آقای نظام اسلامی اخبار سلامتی وی را از افراد و رسانه های معتبر پیگیری کرده و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

در ادامه فیلمی از وی را مشاهده می کنید که در آن از مساعد بودن حال خود خبر می دهد:

بر اساس این گزارش، محمد رحمان نظام اسلامی متولد 6 بهمن 1341 در خرمشهر است و در سن 17 سالگی برادرش کریم نظام اسلامی در عملیات فکه به شهادت رسید. وی بعد از  شهادت برادرش به عنوان گزارش جنگی در اواخر اسفندماه 1362 در عملیات خیبر یک پای خود را از دست داد. در سال 1360 در آزمون تربیت معلم قبول شد؛ خودش می‌گوید که یک حادثه او را به سمت صدا و سیما هدایت کرد.

او سالِ گذشته ویژه برنامه محرمِ شبکه دو سیما را اجرا می‌کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حقگو IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      زنده باد برادر نظام به کوری چشم بدخواهان