9 شهریور؛ آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شریف

ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه صنعتی شریف از 9 شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، زمان دسترسی به سامانه آموزش دانشگاه صنعتی شریف به نشانی: edu.sharif.edu://https برای انجام امور پذیرش و ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

زمان دسترسی به سامانه آموزش برای ثبت‌نام غیرحضوری از روز سه‌شنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ تا روز شنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

به کلیه پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مراجعه و سپس نسبت به تهیه مدارک زیرتا قبل از روز ثبت‌نام اقدام کنند:

 -تصویر اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی در قالب یک فایل
 -عکس جدید و تصویر آن با ابعاد ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل
 -مدرک فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارای معدل

پذیرفته‌شدگانی که دانشجوی سال آخر بوده و قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد نیستند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه کارشناسی ارشد خود را مطابق فرم پیوست اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور تهیه کنند.

لازم است کلیه پذیرفته‌شدگان به نشانی: estelam.mssrt.ir مراجعه و با تکمیل اطلاعات، کد رهگیری استعلام مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را دریافت کنند و در زمان ثبت‌نام الکترونیکی «غیر حضوری در سامانه ثبت‌نام وارد کنند».

- تصویرمدرک زبان
 -آقایان تصویر مدرکی دال بر وضعیت نظام وظیفه: کارت پایان خدمت- کارت معافیت دائم- برگه اعزام بدون غیبت -
روگرفت گواهی فراغت مقطع کارشناسی ارشد

گفتنی است، هر یک از مدارک ذکرشده در ردیف‌های ۱ تا ۵ لازم است به طور جداگانه در قالب یک فایل «فایل‌های تصویری تا حجم ۴۰۰ کیلوبایت و فایل‌های pdf با حجم ۴ مگابایت» تهیه شود.

به گزارش ایسکانیوز، اطلاعات تکمیلی در مورد مراحل انجام امور پذیرش و ثبت‌نام غیر حضوری از طریق سامانه آموزش دانشگاه، متعاقبا و تا قبل از روز سه‌شنبه ۹ شهریور ماه به آگاهی خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1108475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =