هجدهمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

هجدهمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان با حضور معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، هجدهمین جلسه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان با حضور روح اله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و شهاب نوروزیان علم مدیرکل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری به منظور بررسی طرح توجیهی شورای فضای مجازی دانشجویار و امکان سنجی عقد قرارداد با شرکت دانش بنیان پویانمای صبیان، ارائه پلتفرم بازار آنلاین «همینجا» توسط شرکت دانش بنیان پروفا ( واحد شیروان ) و بررسی نحوه همکاری و تأمین مالی شرکت مهندسی توسعه ارتباطات نوین آویژه و صبح فردا ( واحد تهران مرکز ) برگزار شد.

دهقانی فیروزآبادی در ابتدای جلسه به ارائه توضیحاتی در خصوص ساز و کار و فرآیند فعالیت های شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان پرداخت.

در ادامه طرح توجیهی شورای فضای مجازی دانشجویار و امکان سنجی عقد قرارداد با شرکت دانش بنیان پویانمای صبیان مطرح شد.

در این طرح سامانه دانشجویار که سامانه پنجره خدمات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است، در فاز نخست 11 سرویس مجزا را برای 11 دسته کاربر در دو نسخه وب سایت و اپلیکیشن که دارای قابلیت و ابزارهای تعاملی است، فراهم می کند.

در ادامه جلسه، طرح ارائه پلتفرم بازار آنلاین «همینجا» توسط شرکت دانش بنیان پروفا مورد بررسی قرار گرفت.

اکبرپور مدیرعامل شرکت پروفا و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در مورد طرح پیشنهادی «همینجا» گفت: به عنوان یک استارتاپ و محصول دانش بنیان، بازاری آنلاین جامع و محلی است که با الگوگیری از ecommerce platform طراحی و پیاده سازی شده است. یک سازمان ساز و فروشگاه ساز حرفه ای برای انواع کسب و کار آنلاین دارد. «همینجا» در دو فاز طرح کارت ویزیت آنلاین همینجا و طرح فروشگاه اینترنتی طراحی شده است.

در ادامه این جلسه علیرضا هدایتی مدیرعامل شرکت آویژه به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه همکاری و تأمین مالی شرکت مهندسی توسعه ارتباطات «نوین آویژه» و «صبح فردا»  پرداخت.

لازم به ذکر است در این جلسه قباد بهزادی پور مدیرکل کارآفرینی و مراکز رشد، علی رئیس پور مدیرکل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت، عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری، لاله ملک نیا مدیرکل کانون های صنعت، جامعه و دانشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =