فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران کارت «دانش آموختگی» می‌گیرند

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران گفت اولین کارت «دانش آموختگی» ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از سوی «دفتر ارتباط با دانش آموختگان» این اداره کل صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، عباس قنبری باغستان با اشاره به صدور اولین کارت «دانش آموختگی» ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران گفت: در مرحله اول از صدور کارت دانش آموختگی، حدود ۲۵۰ کارت «دانش آموختگی» صادر و به همراه بسته ویژه «دانش آموختگان» از طریق پست به آدرس متقاضیان ارسال شده است.

به گفته مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران، رصد فعالیت‌های دانش آموختگان و تلاش برای برقراری و حفظ ارتباط آنها با دانشگاه به عنوان یکی از «ذی‌نفعان» اصلی اکوسیستم آموزشی، پژوهشی و فناورانه دانشگاه یکی از اهداف اصلی فعالیت‌های دفتر ارتباط با دانش آموختگان است و صدور کارت «دانش آموختگی» به عنوان یک کارت «هویتی» معتبر و دائمی، تلاشی است که در راستای تقویت این ارتباط صورت گرفته است.

قنبری باغستان در ادامه افزود: دانش آموختگان به عنوان یکی از مهمترین خروجی‌های دانشگاه، با دانش و مهارت‌های خود نقش مهمی در توسعه و رفع نیازهای جامعه (اعم از بخش‌های صنعت، اقتصاد، بازار، کشاورزی و …) ایفا می‌کنند و از طرفی با توجه به نیاز متقابل دانشگاه به ارتباط با صنعت، به عنوان حلقه وصل و ارتباط دانشگاه با بخش‌های مختلف صنعت عمل می‌کنند. در این راستا با هدف تقویت این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دانش آموختگان و انتقال تجربه آنها به نسل جدید دانشجویی، سلسله نشست‌ها و وبینارهای تخصصی نیز با حضور «دانش آموختگان» دانشگاه تهران در دستور کار قرار دارد که اولین آن چهارشنبه ۱۷ شهریور در زمینه «ابعاد روان شناختی بیماری کووید ۱۹» برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است دانش آموختگان دانشگاه تهران می‌توانند برای ارتباط با «دفتر ارتباط با دانش آموختگان» و طرح هرگونه درخواست، همکاری، مشاوره و یا پیشنهاد شرکت در سلسله نشست‌های تخصصی از طریق alumni.info@ut.ac.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =