تصویب لایحه رتبه بندی معلمان تا پایان مهر

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از تصویب جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان در صحن مجلس تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

« ضمن عذرخواهی از تمامی ‎فرهنگیان عزیز کشورمان به دلیل تاخیر در تعیین تکلیف لایحه رتبه بندی معلمان، ان شاءالله این مورد تا قبل از پایان مهرماه در ‎مجلس تصویب خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

خبرهایی جدید از لایحه رتبه‌ بندی معلمان

 لایحه رتبه بندی معلمان که در دولت قبل به مجلس آمد با اولویت در مجلس بررسی شد و نمایندگان با کلیات این لایحه موافقت کرده و بنا بر نظر هیات رئیسه مجلس قرار شد به صورت دو شوری در مجلس بررسی شود.

پس از موافقت نمایندگان با کلیات این لایحه، مجددا به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بازگشت تا پیشنهادات نمایندگان در جزئیات این طرح مورد بررسی قرار گیرد. بنا بر گفته نمایندگان اختلاف نظری بین سازمان برنامه و بودجه و مجلس بر سر تامین منابع مالی این لایحه وجود داشت که به دنبال حل آن بودند. تعلل در بررسی جزئیات این طرح در صحن مجلس منجر به انتقاد گروهی از نمایندگان شده است.

انتهای پیام

کد خبر: 1110751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • الهام IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      0 0
      با تشکر از نمایندگان محترمی که در این راستا تلاش میکنند. رتبه بندی بدون در نظر گرفتن ۸۰ درصد هم ترازی با اساتید دانشگاه ها بی معنی هست.
    • رضا IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      اصلا چرا متناظر باهیات علمی نباشد دوستانی که هم معلمی مدرسه وهم دانشگاه را داشته اند می دانند معلمی دانشگاه به مراتب راحتتر وکم دغدغه تر ازمدرسه است به علاوه متاسفانه بسیاری ازشرکتهای خصولتی وزارتخانه های صنایع ومعادن نفت رفاه به علاوه بیمه ها وبانکها حتی کارمندهای میانی وپایینی رسمی خودراحقوق بیست میلیونی می دهند دلیلش هم این است که بخش عمده ای ازپرداختهاشون تحت عنوان مزایا خارج از محدوده قانونی پرداختها قرار می گیردمن خودم سراغ دارم کسانی روکه بایک دیپلم خریداری شده ۲۰ میلیون حقوق میگیرند وبایک لیسانس ازدانشگاه ا.زادیاجایی دیگه تحت عنوان یک مسوول ۳۰ و۴۰ میلیون حقوق می گیرندحالا اگه بودجه اینکار دیده نشده به اصل اون دست نزنند وطبق قانون مثلا درسه مرحله امسال بایک افزایش میانگین ۵ و۶ میلیونی وسال بعد رسوندن تا ۸۰ درصد حقوق هیأت علمی ودوسال دیگه متناظر با اون ادامه دهند