مهلت ثبت انتقالی دستیاران پزشکی جمعه ۲۶ شهریور ماه به پایان می‌رسد

امکان ثبت درخواست انتقالی دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه‌های علوم پزشکی، فردا جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی می‌توانند از طریق سامانه نقل و انتقال درخواست خود را برای انتقالی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ثبت کنند. فرصت ثبت نقل و انتقال دستیاران جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد و بعد از این تاریخ تنها امکان پیگیری و رفع نقص توسط متقاضی وجود خواهد داشت.

تقاضای میهمان شدن در دانشگاه‌های علوم پزشکی در سامانه درخواست میهمانی دستیاران تخصصی بالینی انجام می‌شود و فرصت دستیاران پزشکی برای ثبت میهمان شدن همچنان ادامه دارد. این گروه از دستیاران می‌توانند با مراجعه به سامانه میهمانی دستیاران، درخواست خود را ثبت کنند.

ثبت نام دستیاران تخصصی برای نقل و انتقال و میهمانی تنها از طریق الکترونیک و سامانه‌های مربوطه انجام می‌گیرد.

شرایط خاص مورد نظر در صورت موافقت شورای نقل و انتقال دانشگاه‌های مبدا و مقصد جهت دستیاران:

الف) تبعیت از همسر که عقد نکاح بعد از تاریخ انتخاب رشته - محل به وقوع پیوسته باشد. تبصره: همسرانی که هر دو در یک آزمون پذیرش دستیار، شرکت و قبول شده اند.

ب) حکم کفالت مادر، پدر و یا برادر و خواهر دارای معلولیت جسمی یا روحی از مراجع قانونی

ج) ابتلا به بیماری‌های صعب العلاج به تشخیص کمیسیون پزشکی دانشگاه

درخواست انتقال صرفا پس از ثبت نام و شروع به آموزش و اطلاق لفظ «دستیار» به فرد پذیرفته شده قابل دریافت و بررسی است. موافقت دانشگاه‌های علوم پزشکی مبداء و مقصد، شرط الزامی جهت انتقال دستیاران است.

انتقال دستیاران از سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه‌های مستقر در شهر تهران و انتقال دستیاران دانشگاه‌های مستقر در شهر تهران به یکدیگر ممنوع است.

انتقال در سال آخر دوره دستیاری و جابجایی دستیاران ممنوع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =