پویش عمود ۱۴۵۲ از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به پویش عمود ۱۴۵۲، گفت: این پویش باهدف سمت و سو دادن به تولیدات پژوهشی، ادبی و هنری اربعین و هم افزایی با مخاطبان به خصوص قشر دانشگاهی برگزارمی شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، از برگزاری پویش «عمود ۱۴۵۲» ویژه اربعین حسینی خبر داد و گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع اربعین حسینی و اشتیاق علاقمندان برای این سفر و محرومیت آنها به دلیل شرایط موجود کرونایی، بر آن شدیم این پویش را در آستانه اربعین حسینی و با هدف سمت و سو دادن به تولیدات پژوهشی، ادبی و هنری اربعین و هم‌افزایی با مخاطبان مشتاق به خصوص قشر دانشگاهی کشور برگزار نمائیم.

حجت الاسلام مطهری پور با اشاره به بخش‌های مختلف این پویش اظهار داشت: این پویش در ۵ بخش کتابخوانی، ادبی، مقاله نویسی، ایده‌های اربعینی و رسانه، که هرکدام تعدادی زیر بخش دارند با موضوعات خاطره اربعین، نگاه نو به اربعین، نقش دانشگاه در تبیین فرهنگ اربعین و چالش‌های فرهنگی اربعین برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: جوایز این پویش ده هدیه نقدی پنج میلیون ریالی و هدایای فرهنگی بوده و مهلت ارسال آثار تا پایان ماه صفر و نحوه ارسال از طریق سامانه پویش به نشانی pouyesh.labbayk.ir است.

وی افزود: از دیگر بخش‌های این پویش قرائت سوره یاسین و ختم صلوات و هدیه آن به روح مطهر سیدالشهدا (علیه السلام) و دیگر شهدای کربلاست. علاقمندان می‌توانند برای همراهی در این بخش، در سامانه پویش گزینه مربوط را انتخاب و در این حرکت معنوی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =