آجرلو یک امضا تا استقلال و پرسپولیس همچنان بدون گزینه خاص!

پس از استعفای جعفر سمیعی و احمد مددی از مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، حال زمان تغییرات مدیریتی سرخابی‌های پایتخت فرا رسیده و وزارت ورزش و جوانان در اولین آزمون مهم پیشِ‌روی خود، در آینده نزدیک برای مدیریت این دو باشگاه تعیین تکلیف خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛متاسفانه به دلیل عدم شفافیت حاکی در فضای ورزش کشور، هنوز هم وزارت ورزش و جوانان درخصوص تعیین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ اعلام موضع رسمی نداشته است، تا اغلب گزینه‌های مطرح برای مدیریت این دو باشگاه طبق گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها و مراجع خبری باشد.

بدون گزینه؛ همه‌چیز به بعد از دیدار الهلال موکول شد!

جعفر سمیعی، مدیرعاملی که از محبوبیت خاصی میان هواداران پرسپولیس برخوردار بود و روابط حسنه‌ای با کادرفنی و بازیکنان تیم هم داشت، پس از روی کار آمدن حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان، برای باز گذاشتن دست سجادی در انتخاب تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس، از سمت خود استعفا داد، که این کناره‌گیری سمیعی، مورد قبول وزیر ورزش هم قرار گرفت.

اما آن‌طور که از فضای اطراف باشگاه پرسپولیس مشخص است، وزارت ورزش هنوز هم هیچ گزینه مشخصی و معینی برای مدیرعاملی باشگاه ندارد و تا بازی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیسی‌ها بدون تغییرات، با مدیران فعلی فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند و سید مجید صدری هم در پست سرپرست مدیرعاملی باشگاه، فعالیت خواهد کرد.

اما براساس شنیده‌ها، وزارت ورزش تا کنون جلساتی را با چند تن از پیشکسوتان باشگاه برگزار کرده است و اسامی چون، محمد دادکان، حبیب کاشانی، علی‌اکبر طاهری، محمد آخوندی و مهدی محمد نبی، گزینه‌هایی هستند که اسامی‌شان برای مدیریت باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد! گرچه حتی باوجود چنین گزینه‌هایی، وزارت ورزش تصمیم قطعی برای انتخاب مدیرعامل باشگاه نگرفته تا همان‌طور که گفتیم، تمام تغییرات مدیریتی باشگاه، به بعد از دیدار با الهلال موکول شده است، البته گفتنی است، که صدری به علت بازنشستگی نمی‌تواند حکم مدیریت باشگاه پرسپولیس را دریافت کند.

سردار آجرلو؛ یک امضا تا استقلال

اما شرایط در باشگاه استقلال متفاوت‌تر از رقیب سنتی است، پس از اعتراضات گسترده و نارضایتی‌های هواداران استقلال نسبت مدیریت این باشگاه، سرانجام احمد مددی از سمت خود کناره‌گیری کرد، گرچه هنوز هم این خبر از سوی وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال، اعلام رسمی نشده است، اما آن‌طور که مشخص است، باید کار مددی در باشگاه استقلال را پس از حواشی فراوان، تمام شده بدانیم.

محمدرضا ولی‌زاده

گزینه‌های متعددی برای مدیریت باشگاه استقلال شنیده می‌شود اما، گویا بر اساس شنیده‌ها، کار مدیرعاملی سردار مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال به اتمام رسیده و مدیرعامل اسبق پاس، تراکتور و استیل‌آذین، تنها یک امضاتا کرسی مدیریت باشگاه استقلال فاصله دارد.

در شرایطی که اسامی مختلفی چون، احمد سعادتمند، علی فتح‌الله‌زاده، واعظ آشتیانی و علی خطیر و حتی سعید آذری شنیده می‌شد، اما گویا سردار آجرلو مدیرعامل آینده آبی‌ها خواهد بود، البته بر اساس شنیده‌ها، موضوع بازنشستگی سردار آجرلو هم مطرح است که در نهایت باید دید، شرایط مدیریت آبی‌ها چه خواهد شد! 

به هر جهت، باید منتظر ماند و دید، وزارت ورزش و جوانان چه رویکردی در قبال مدیریت این دو باشگاه خواهد داشت.

کد خبر: 1111826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =