زائران اربعین به مرز مهران مراجعه نکنند

غرمانده انتظامی استان ایلام از عودت ۳ هزار زائر اربعین مراجعه کننده به مرز مهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سردار دلاور القاصی مهر از عودت 3 هزار زائر در مرز مهران خبر داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:با توجه به تصمیمات کشوری، ورود زائران اربعین به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود زائران عزیز به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران ممانعت می‌کند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: 8 ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی مستقر، و به هیچ وجه اجازه تردد به زائران اربعین به سمت پایانه مرزی مهران داده نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه تاکنون 3 هزار زائر اربعین حتی با داشتن ویزا به استان‌های مبدأ عودت داده شدند، تصریح کرد: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون توجه به توصیه‌های پلیس و مسئولان کشور، به استان ایلام مراجعه کردند که از ورود آنها به مرز مهران جلوگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه، ورودی‌های استان ایلام خصوصا شهر مهران به شدت تحت کنترل پلیس است، گفت: تاکنون بیش از 850 خودرو به استانهای محل سکونت خود عودت داده شده اند.

سردارالقاصی مهر در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات ملی مرز بین المللی مهران فقط آماده ارائه خدمات برای بازگشت زائران اربعین است، گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =