آذری بهترین گزینه برای استقلال است / برخی پیشکسوتان به استقلال آسیب می زنند

دروازه‌بان سابق استقلال تاکید کرد بهترین گزینه برای پست مدیرعاملی این تیم سعید آذری است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از موج؛ مهیار حسن نژاد پیشکسوت باشگاه استقلال صحبت هایی را در مورد وضعیت استقلال و مشکلات این تیم مطرح کرد که در ادامه می خوانیم.

تعاملی بین مدیریت و کادرفنی وجود نداشت

عده ای مدیریت را مقصر می دانند و عده ای هم اعتقاد دارند مقصر کادرفنی است اما چیزی که مشخص هست این است که تعاملی بین مدیریت و کادر فنی وجود نداشت. در این اتفاق هم کادر فنی می‌تواند مقصر باشد و هم مدیریت ولی من فکر می کنم از باب مقصر بودن کفه ترازو به سمت مدیریت سنگین تر است چرا که حداقل امکانات تمرینی راهم برای تیم فراهم نکردند و همین مورد باعث شد کادر فنی و بازیکنان صدایشان دربیاید و تمرکز کافی برای ارائه بهترین عملکرد خود را نداشته باشند.

در کل اگر بخواهم قضاوت کنم حق را به کادرفنی می دهم چراکه تمام مسائل روحی و روانی به مدیریت باشگاه و حمایت های آنها برمی‌گردد زیرا مدیریت باشگاه حکم پدر یک مجموعه را دارد و وقتی پدر نتواند شرایط را برای خانواده فراهم کند قطعا اتفاقات تلخی رخ خواهد داد که اتفاقاً در باشگاه استقلال شاهد آن نیز بودیم.

پیشکسوتان به استقلال آسیب می رسانند

بهترین راهکار برای خروج استقلال از این وضعیت، پیشکسوتان این باشگاه هستند که باید همگی همدل باشند اما متاسفانه من احساس می کنم پیشکسوتان استقلال به این تیم آسیب می رسانند. هر زمانی که فضای مجازی را دنبال می کنم مشاهده می کنم که بر علیه کادر فنی و سرمربی تیم مصاحبه کرده اند اما بسیار کم پیش آمده که ببینم یک نفر از آنها از کادرفنی و تیم حمایت کند. 

آذری بهترین گزینه برای استقلال است

راهکار دوم برای خروج از این وضعیت داشتن مدیری توانمند است. از نظر من آقای آذری بهترین گزینه برای استقلال است چراکه هر زمانی که مدیریت تیمی را قبول کرده است توانسته آن تیم را از حاشیه نجات داده و بهترین نتایج و عملکرد داشته باشد.

برای آجرلو آرزوی موفقیت دارم

اگر قرار بر این باشد که آقای آجرلو مدیرعامل استقلال شود برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم ولی ایشان زمانی که در تراکتور حضور داشتند کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشتند. اما این را هم بگویم زمانی که ایشان در پاس بودند اتفاقات خوبی را برای این تیم رقم زدند ولی با این حال  فکر نمی‌کنم که شرایط تیم با آمدن آقای آجرلو تغییر کند. 

وزیر جدید بین استقلال و پرسپولیس با مساوات برخورد کند

با اینکه هنوز فصل جدید برای استقلال شروع نشده دور و بر این تیم را حواشی فرا گرفته است. از وزارت ورزش و مسئولان درخواست دارم فکری به حال استقلال بکنند و با تغییراتی که در مدیریت این تیم وجود می‌آورند راه موفقیت استقلال را هموار کنند.

از آقای سجادی درخواست می کنم شرایط را طوری رقم بزنند که به استقلال و پرسپولیس به طور مساوی رسیدگی شود و اینطور نباید که به یک تیم توجه بیشتری شود چرا که این دو باشگاه نماد فوتبال ایران و آسیا هستند و بهتر است شرایط طوری باشد که هر دو تیم در اوج باشند.

کد خبر: 1112074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هوادار IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      0 0
      فرشید باغیرت بمان تا استقلال قهرمان کنی نمیدانم کمیته اخلاق چرا برای حمایت از مددی فرهاد نشونه گرفته چنین تنبیهی برای گفتن حرف حق ولنتقاد هیچ جای دنیا نیست فقط از کمیته اخلاق بر می آید اقیان دست از سر مجیدی واستقلال بر دارید تاکی فرهاد باید باشد یک اسطوره را نابود نکنید