وزیر علوم درگذشت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت.

در بخش ابتدایی این پیام آمده است: به مشیّت مقدّر و رضای پروردگار سر فرود می‌آوریم و به تلخی و درد دریغاگوی غیاب بزرگ‌مردی می‌شویم که مرگ هرگز نمی‌تواند نام و نشانش را فرو نشاند. شکوه علم و دانش مرهون بزرگ‌مردان و عارفانی است که عمر پربرکت خویش را صرف عزتمندی و تعالی دانش و معرفت کرده‌اند.

وزیر علوم در این پیام بیان کرد: عالم جلیل‌القدر «علامه حسن‌زاده آملی» مسافر بهشت شد و اکنون ارادتمندان و شاگردانش در فقدان او به سوگ نشسته‌اند. وی را با مهر بدرقه می‌کنیم که به نیکی و بزرگی سزاوار همسایگی با حضرت حق است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب عروج روح بلند و ملکوتی این عالم جلیل‌القدر، فیلسوف فقیه و وارسته، عارف و استاد دروس حوزوی را به محضر نورانی قلب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، خاندان مکرم ایشان، استادان حوزه و دانشگاه و تمامی ارادتمندان و شاگردان وی تسلیت عرض می‌کنیم. قطعاً روح مطهر وی با انبیا و اولیا الهی محشور و همنشین خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =