مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تکریم محمدرضا اردکانی مدیر کل سابق امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و معارفه علیرضا ایرانبخش سرپرست جدید اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای مدیران معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی با حضور جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

علمایی در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، با بیان اینکه مسئولیت‌های کاری همواره بین افراد جابجا شده و هیچ مسئولیتی برای هیچ فردی ماندگار نیست، گفت: نکته مهم این است که در زمان مسئولیت، تا حد توان به تکلیف خود عمل کرده و نزد پروردگار و وجدان خود سربلند باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات اردکانی در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: اردکانی فردی بسیار کاردان و متعهد است که مسئولیت خود به عنوان مدیرکل امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی را با تمام توان انجام داد، برای وی آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

علمایی با بیان اینکه ایرانبخش به عنوان سرپرست جدید اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، از لحاظ علمی بسیار برجسته و استاد کامل دانشگاه است، گفت: حضور ایرانبخش با رزومه قوی که دارند در دانشگاه بسیار مغتنم است و بدون شک ریل‌گذار و مسیری که اردکانی در این حوزه شروع کرده، با صداقت و تلاش ایرانبخش ادامه خواهد داشت.

در ادامه، اردکانی مدیرکل سابق امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت و پذیرش مسئولیت در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، کار بسیار بزرگی است. سازمان ها جای سعی و خطا و تجربه‌اندوزی نیستند، بنابراین باید افرادی که از تجارب بسیار خوب برخوردارند، بتوانند مسئولیت های سازمان را برعهده بگیرند تا منشأ خیر و برکت شوند. ایرانبخش نیز از همین جنس افراد است.

وی ادامه داد: در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی سعی کردم با دقت نظر، اخلاقیات و حرفه‌ای‌گری، جزئیات تمامی امور را انجام دهم و از تمامی همکاران خود قدردانی می کنم و برای ایرانبخش آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه این نشست، ایرانبخش سرپرست اداره کل امور پژوهشی و پروژه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسئولیت اجرایی مانند دوی امدادی است، گفت: در این مسئولیت ها افراد چند صباحی فعالیت کرده و مسئولیت را به افرادی دیگر می سپارند تا هدف مشترک محقق شود. در واقع تنوع و تغییر، لازمه تکامل است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای انجام درست مجموعه وظایف ابلاغی انجام خواهم داد، تصریح کرد: امیدوارم با انجام فعالیت ها در آینده نزدیک به توسعه و تعمیق پژوهش و اصلاح، تسریع و تسهیل فرآیندها کمک شود. 

ایرانبخش ضمن تقدیر از خدمات اردکانی برای وی آرزوی توفیق کرد.

در پایان این جلسه، با اهدای لوح از سوی علمایی، از زحمات و خدمات اردکانی در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی به عمل آمد. همچنین حکم انتصاب ایرانبخش به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112614

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =