مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۰مهرماه

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در روز سه‌شنبه (۲۰مهرماه) را در ادامه می‌خوانید:

برگزاری وبینار «آموزش مقدماتی PLC زیمنس» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

سمیه فتوحی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از برگزاری وبینار ۴ ساعته کارگاه «آموزش مقدماتی PLC  زیمنس» در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: این وبینار با حضور ۱۵نفر از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و همچنین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این وبینار را آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان کارشناسی و کاردانی با اصول برنامه نویسی و تنظیمات سخت افزاری پی‌ال‌سی‌های سری ۳۰۰ زیمنس عنوان کرد.

فتوحی افزود: مهدی عبدالوند عضو هیئت علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و مدرس کارگاه، شرکت کنندگان را با سرفصل های اساسی این دوره آموزشی همچون اصول مدارات فرمان سنتی، اصول برنامه نویسی نردبانی، وارد شدن به محیط برنامه نویسی و تنظیمات سخت افزاری پی ال سی های سری ۳۰۰ زیمنس، تست و شبیه سازی برنامه ها با سیولاتور پی ال سی زیمنس و اجرای مثالهای متنوع و غیره آشنا و به سؤالهای شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داد.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۰مهرماه

  آرامش وامنیت ما مدیون زحمات وتلاش های نیروی انتظامی است

 ابوالفضل ذکائی معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد وهیئت همراه به مناسبت هفته ناجا با  فرماندهی وپرسنل نیروی انتظامی ملارد دیدار کردند. در ابتدای این دیدار ذکائی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت وآرامش امروز ما مدیون زحمات وتلاش های خستگی ناپذیر سبزقامتان نیروی انتظامی است.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات تاثیرگذار نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت از مهم‌ترین مؤلفه های پیشرفت یک جامعه است و نیروی انتظامی با برقراری، نظم، امنیت وآرامش نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی دارد.

ابوالفضل ذکائی افزود:امروز به برکت حضور مقتدرانه نیروی انتظامی، امنیتی شایسته و قابل تحسین در کشور حاکم است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ملارد سرهنگ محمد علیمحمدی هم در این نشست با اعلام آمادگی این فرماندهی برای همکاری هرچه بیشتر  با دانشگاه آزاد اسلامی ملارد اشاره کرد و گفت:باید رابطه دانشگاه و نیروی انتظامی به منظور داشتن جامعه‌ای امن بیش از پیش افزایش یابد.

وی برقراری امنیت را یک موضوع پیچیده دانست وگفت: این موضوع با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هر جامعه بوجود می آید به همین لحاظ برقراری امنیت زمانی محقق می شود که همه سازمانها ودانشگاها با توجه به تخصص خود با یکدیگر همکاری مستمر داشته باشند .

سرهنگ علیمحمدی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با همکاری بیشتر بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و نیروی انتظامی ملارد تعامل این دو نهاد بیش از پیش افزایش یابد. 


مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۰مهرماه

برگزاری مراسم جشن هفته ملی دامپزشکی با شعار پاسخ و نقش دامپزشکان در بحران کووید- ۱۹ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

در مراسم روز دامپزشک، از مهدی فرید، عزت الله فتحی و پیمان کیهانی، سه عضو هیئت علمی پیشکسوت گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تجلیل شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی به استادان و دانشجویان رشته دامپزشکی گفت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از قدیمی ترین و موفق ترین دانشکده های دامپزشکی در سطح کشور محسوب می شود.

ابراهیم رحیمی افزود: این دانشکده در سال ۱۳۶۴ افتتاح شد و در حضور استادان نامی از کشور به فعالیت خودش ادامه داد و در حال حاضر فارغ التحصیلان این دانشکده از مدیران مجرب کشور محسوب می شوند. بسیاری از کلینیسین های صاحب نام کشور، فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند و در سال گذشته ۵ نفر از سرآمدان برتر کشوری از دانشکده

دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد انتخاب شدند که افتخاری برای استان چهارمحال و بختیاری است.

رحیمی بیان کرد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از ۲ کلینیک تخصصی تشکیل شده است. کلینیک تخصصی دام کوچک در استان اصفهان و کلینیک تخصصی دام بزرگ در شهر کیان استان چهارمحال و بختیاری واقع هستند. 


مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۰مهرماه

انتهای پیام/                                                                                                                 

کد خبر: 1114451

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =