اختصاص ۵ نمره برای مشارکت دانشجویان دانشگاه آزاد در موضوع مهدویت

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در ترم جدید، ۵ نمره کلاس معارف به دانشجویان دانشگاه آزاد برای مشارکت در مباحث مهدویت اختصاص داده شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در حوزه مهدویت اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال به ۲ میلاد امام حسن عسکری(ع) مزین شده است، برنامه‌های متنوعی تحت عنوان چله مهدوی در دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است. بخشی از برنامه بر اساس پایان‌نامه‌هایی است که به حوزه مهدویت اختصاص داده شود. پژوهش‌هایی که در زمینه مهدویت انجام شده و متعلق به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: جشن مهدوی از ایام ۱۳ رجب تا نیمه شعبان در ۳ استان با حضور یک استاد فاخر برگزار می‌شود. بحث علمی و پژوهشی با محوریت مهدویت در دستور کار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری قرار دارد. همچنین ۲۰۰ جلسه هم‌اندیشی اساتید پیرامون ۴۰۰ موضوع برای مباحث مهدوی مد نظر گرفته شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص ۵ نمره کلاسی درس معارف برای مشارکت دانشجویان در مباحث مهدویت خبر داد و گفت: برنامه‌ای ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است که توسط اساتید معارف هدایت می‌شود. ۵ نمره کلاسی دانشجویان به پژوهش‌ها، دل‌نوشته‌ها، کلیپ‌ها، کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع مهدویت و شبهاتی که در کلاس مطرح و به آن پاسخ داده شود اختصاص داده شده است. این برنامه از ترم جاری در کلاس‌های معارف دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجرا شدن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =