آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ارشد دانشگاه آزاد از امروز

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه‌ها از ساعت ۱۰ امروز شنبه اول آبان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی ۲۸ مهرماه منتشر شد. پذیرفته‌شدگان می توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه اول آبان با مراجعه به سامانه آموزشیار و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند. پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی برای اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام  که در سامانه  این مرکز قرار گرفته، مراجعه کنند.

لازم به توضیح است با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان محترم از مراجعه حضوری به مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری کنند. داوطلبان می توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ثبت‌درخواست مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم ( کارنامه و...)، ثبت کنند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست هاست.  داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون کارشناسی ارشد از طریق تلفن گویا ۴۷۴۳_۰۲۱ و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری به مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی اکیداً خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =