رای الیوم: تل‌آویو می‌داند هرگونه اقدام علیه ایران، به ویرانی کامل این رژیم می‌انجامد

تحلیل‌گر رای الیوم از توافقی پنهان میان آمریکا و صهیونیست‌ها خبر می‌دهد که قصد آسیب زدن به ایران را دارد و تظاهر به اختلاف تنها یک نقشه است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روزنامه رای الیوم چاپ لندن در گزارشی فاش کرد علی‌رغم اختلافاتی که واشنگتن و تل‌آویو ادعا می‌‎کنند در خصوص مذاکرات هسته‌ای با ایران دارند در پس پرده یک توافق شیطانی میان این دو برای ضربه زدن به ایران و محور مقاومت در منطقه وجود دارد.

نویسنده این مقاله در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: همه چیز روشن است ایران اعلام کرده تحریم‌ها را بردارید تا با شما توافق کنیم با این وجود هیئت‌های مذاکره‌کننده به کشورهای خود بازگشتند تا درخصوص مذاکرات با مقامات خود مشورت کنند! درباره چه چیزی مشورت کنند به نظر من این یک نمایش است، اما چه چیزی پشت این نمایش وجود دارد؟

برجام توافقی بود که به طور قانونی حتی در سازمان ملل نیز به ثبت رسید، اما بعد از آن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با خروج غیرقانونی از آن ادعا کرد این توافق نمی‌تواند جلوی ایران را برای رسیدن به بمب هسته‌ای بگیرد. با این حال ایرانی‌ها بارها اعلام کردند فتوای «سید علی خامنه‌ای» رهبر ایران مبنی بر حرام بودن ساخت بمب هسته‌ای به دلیل نقض حقوق بشر و ضد انسانی بودن آن، لازم الاجرا بوده و تغییر نخواهد کرد و ایران هیچ‌گاه بمب اتم نخواهد ساخت.

براساس گزارش این تحلیل‌گر روزنامه رای الیوم سیاستمداران آمریکایی و صهیونیستی، حتی برخی از نظامیان رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دادند که ایرانی‌ها برخلاف حکم فقهی رهبرشان هیچ‌گاه به دنبال ساخت بمب اتم نخواهند بود.

پس چرا رژیم صهیونیستی دنبال شلوغ کردن وضعیت است و دائما تندبادهای بلند یا کوتاهی را راه می‌اندازد؟ آیا رژیم صهیونیستی واقعا به حمله یا جنگ به ایران فکر می‌کند؟ پاسخ این سوال به طور قطع منفی است، زیرا تل‌آویو با یک محاسبات ساده می‌داند که این حمله مستقیم یا جنگ چه تبعاتی را برای آن در بر خواهد داشت و ویرانی‌های عمیقی را در اراضی اشغالی به وجود خواهد آورد و آنچه را که این رژیم در یک دهه گذشته ساخته است را نابود خواهد کرد.

اکثریت ژنرال‌های رژیم صهیونیستی در ستاد کل ارتش این رژیم مخالف جنگ رو در رو با ایران هستند، اما در صورتی که تنها نباشند احتمالا از فرصت استفاده کرده و خود را وارد این نبرد خواهد کرد.
قدرت محور مقاومت اسلامی واهمه اصلی رژیم صهیونیستی

چرا با وجود یکی بودن نظر تل‌آویو و واشنگتن درخصوص ایران، این دو، خود را مخالف نظرات یکدیگر نشان می‌دهند؟ پاسخ در دانستن آنچه در جلسه کمیته امنیتی مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا رخ داده، نهفته است. در این جلسه در مورد خطراتی که از لحاظ نظامی و سیاسی امنیت رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند به طور عمیق و مفصل بحث شد و کمیته بر این باور بود که بزرگترین خطری که صهیونیست‌ها را احاطه کرده است ایران و راکتورهای هسته‌ای آن نیستند، بلکه چیزی بسیار بزرگ است و ممکن است خسارات وارده قابل محاسبه نباشد.

این خطر بزرگ چیزی نیست جز حزب‌الله لبنان، گروه‌های مقاومت در عراق، انصارالله در یمن و گروه‌های مقاومت در غزه و کرانه باختری که مجموعه‌ای بزرگ از خطرات را علیه رژیم صهیونیستی در منطقه بوجود آوردند.

این خطر دقیقا همان چیزی است که نظامیان صهیونیست آن را قبول داشته و اعلام کردند نمی‌توانند با یک جبهه که چندین شاخه دارد همزمان درگیر شوند و در صورت درگیری رژیم صهیونیستی باید هزینه‌ای سنگین پرداخت کند. بر کسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی از قدرت روزافزون مقاومت و توسعه روابط بین جناح‌های محور مقاومت کاملا می‌ترسد بنابراین با همه دشمن‌های ملت‌های منطقه توافق کرده یا روابطش را عادی کرده تا مقابل این محور را بگیرد.

در همین راستا فشارهای زیادی را برخی از کشورهای عربی منطقه علیه لبنان اعمال کرده‌اند تا حزب‌الله را تحت فشار گرفته و مانع از پیشرفت و مقبولیت بیش از پیش آن در جامعه لبنان شوند. در یمن نیز همین وضعیت را مشاهده می‌کنیم آمریکا و شرکای آن به عربستان سلاح می‌دهند تا با آن‌ها انصارالله را هدف قرار دهد.

همه این‌ها تدارکات برای نبردی است که کمیته امنیت رژیم صهیونیستی و آمریکا بر آن توافق کرده است، یعنی ضربه زدن به جناح‌های محور مقاومت به منظور وارد آوردن آسیب به ایران، درمقابل قصد بمباران مستقیم راکتورهای هسته‌ای ایران را ندارند. نیاز به انتظار هم نیست، زیرا دشمن دائما حرکات خود علیه جناح‌های مقاومت را انجام می‌دهد و قصد دارد منطقه را بطور کامل صهیونیست سازی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =