آجرلو با زرنگ بازی میخواست قبل از دربی برای حریف حاشیه درست کند

بازیکن سابق فوتبال ایران معتقد است مدیرعامل استقلال چند روز پیش از دربی قصد داشت با حرف هایش برای پرسپولیس حاشیه ایجاد کند.

اکبر یوسفی هافبک سالهای دور تیم فوتبال پاس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره آخرین شرایط خودش اظهار داشت: همین دور و بر ها هستیم و خیلی با فوتبال کاری نداریم و به دنبال زندگی و کارهای شخصی هستم، خبری هم از فوتبال ندارم و فکر می‌کنم شما بیشتر از ما باخبر تر باشید! در هر صورت با پاسی های قدیم همچنان رفاقت می کنیم و هر از گاهی همدیگر را میبینیم اما فعلاً تمرینات را کنار گذاشته و خبری از تمرین نیست به دنبال کارهای شخصی هستم.

وی درباره دربی ۹۷ که طی یک بازی حوصله سر بر با تساوی بدون گل به پایان رسید اظهار داشت: به نظر من ضعیف ترین دربی بود که در این چند سال دیدم، از لحاظ فنی این بازی چنگی به دل نمی‌زد و تیم‌ها تاکتیک خاصی نداشتند، این دو تیم فوتبال بازی نکردند و بیشتر به دنبال مسائل دیگر بودند تا جایی که برخوردهای زیادی در زمین اتفاق افتاد و این مساوی به نظر من برای هر دو تیم باخت بود به خصوص برای مربیان هر دو تیم چرا که از لحاظ تاکتیکی هیچکدام برنامه نداشتند، هرچند یک مقدار پرسپولیس بهتر از حریف خود در نیمه دوم ظاهر شد و استقلال هم در نیمه اول بازی بهتری را ارائه داد. در واقع بازی اصلاً فوق‌العاده نبود و دربی های گذشته هیجان بیشتری داشت تا جایی که همیشه تماشاگر نیم خیز بود. من هم مثل همه کارشناسان معتقدم این بازی چنگی به دل نزد. 

هافبک اسبق پاس تهران درباره این که دلش برای این تیم تنگ نشده است گفت: خیلی تنگ شده، بی نهایت! فکر می‌کنم اگر آن پاس در فوتبال امروز بود همیشه در جمع مدعیان قرار داشت و می توانست قهرمان شود. یکی از مسببان این وضعیت که پاس از دست رفت، مسئولان آن زمان پاس از جمله آجرلو یا گلمکانی بودند که نتوانستند اوضاع را مدیریت کنند و تیم را نگه دارند، افراد دیگر هم مقصر بودند اما بالاخره زور آجرلو نرسید تا تیم را حفظ کند، بعد هم که تیم به همدان رفت دست اولیای و حاجی بابایی افتاد و خدا از حاجی بابایی نماینده مجلس نگذرد که این بلا را سر پاس آورد. 

آجرلو با زرنگ بازی میخواست قبل از دربی برای حریف حاشیه درست کند

وی درباره مدیریت فعلی مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال گفت: تا به امروز فقط از او حاشیه دیدم، در واقع در شأن یک مدیر عامل نیست که این طور رفتار کند که مدیرعامل تیم حریف بخواهد آن طور جواب بدهد، من کاری به ادعاهای او در استقلال ندارم اما معتقدم دارد حاشیه‌ای صحبت می‌کند که این موضوع موجب تحریک بقیه می شود و رفتار تحریک آمیز است. مثلاً قبل از دربی آمد زرنگ بازی در بیاورد و برای پرسپولیس حاشیه درست کند که این کار عملی نشد و پرسپولیسی ها پاسخ وی را به شدیدترین حالت را دادند و این نقشه را خنثی کردند. 

اکبر یوسفی که در زمان بازیگری وی به خاطر خشونت بیش از حدش به وی اکبر قصاب میگفتند در این خصوص گفت: اینطور نیست، فقط یک بار مجید نامجومطلق را زدم و این لقب روی ما ماند، در حالی که بازیکنانی مانند محمد شهبندیان یا حسن اسپیلی یا خدابیامرز احمد جانعلی به مراتب خشن‌تر از من بازی می کردند. من اگر خشن بودم اما تکنیکی و گلزن هم بودم و هیچکس اینها را نمی بیند و چون محکم بازی می‌کردیم فقط خشونت را می گویند در حالی که خشن بازی کردن با محکم بازی کردن خیلی فرق دارد. خشن به اسپیلی می‌گویند که محمد پارسا را خانه نشین یا شهبندیان که طوری می زد که طرف قطع نخاع میشد.

آجرلو با زرنگ بازی میخواست قبل از دربی برای حریف حاشیه درست کند

وی درباره اینکه آیا با مجید نامجو مطلق که در روز های اوج این بازیکن و در آستانه ترانسفر به تیم های مطرح اروپایی او را طوری زد که دیگر این اتفاق نیفتاد و اینکه آیا امروز روابط دوستانه‌ای با وی دارد یا خیر گفت: بله چرا که نه رفقای خوبی برای هم هستیم و اتفاقاً تا یکی دو هفته آینده برای یک کاری به شمال کشور خواهیم رفت.

کد خبر: 1121209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =