پرسپولیس: قوچان‌نژاد را نمی‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال جذب رضا قوچان‌نژاد اضافه کرد: او بازیکن خیلی خوبی است اما با توجه به اینکه پنجره ما بسته است و در کوران مسابقات هستیم، به دنبال به خدمت‌گرفتن او نیستیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «یحیی‌ گل‌محمدی» در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و هوادار در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده‌ای است و با توجه به فوتبالی که به نمایش می‌گذارد مستحق قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول نیست.

وی افزود: اگر پرسپولیس می‌خواهد برنده از زمین خارج شده و سه امتیاز کامل بازی را به دست آورد، باید بیشتر از بازی‌های دیگر تلاش کند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: همه بازی‌هایی که پیش رو داریم برای‌مان حکم فینال را دارد و حق نداریم نسبت به رقبا بی‌تفاوت باشیم. همه بازی‌ها برای ما مهم است و اگر می‌خواهیم به هدف و خواسته خود برسیم باید بجنگیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ و همه آنهایی که درگیر فوتبال هستند باید به داوری کمک کرده و فضایی را به وجود آورند تا داور با آرامش سوت بزند. اشتباه داوری بوده، هست و خواهد بود و این رفتار ماست که به آرامش و تمرکز آنها کمک می‌کند. آنها چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ امکانات با مشکل روبرو هستند و من این قول را می‌دهم که هیچ وقت داوران را تحت فشار قرار ندهیم.

وی افزود: من در گذشته برای ماندن رادوشوویچ تلاش کردم و اگرچه این بار هم سعی می‌کنم برای بازگشت او تلاش کنم اما بعید می‌دانم کاری از دستم بر آید. او پول گرفت و همه بازیکنان و مربیان با مشکل مالی روبرو هستند اما صبر و تحمل می‌کنند، همه ما می‌توانستیم قراردادمان را فسخ کرده و شکایت کنیم اما به احترام نام پرسپولیس صبر می‌کنیم. همه باید بدانند در تیمی بازی می‌کنند که ۵۰ میلیون طرفدار دارد و آنها عاشقانه تیم محبوبشان را دوست دارند.

سرمربی پرسپولیس گفت: هر مربی دوست دارد بهترین بازیکنانش را به زمین بفرستد و برای من همه بازیکنان یکسان هستند و نسبت به نحوه تاکتیک تیم خودم و حریف ارنج پرسپولیس را مشخص می‌کنم.

گل‌محمدی افزود: واقعا اطلاعاتی از پرداخت پول کالدرون ندارم و نمی‌دانم بدهی وی پرداخت خواهد شد یا خیر؛ اگر می‌دانستم پول او پرداخت نمی‌شود اقدام به جذب بازیکن نمی‌کردیم. این بازیکنان تاجیکستانی مثل توریست در تمرینات حاضر می‌شوند.

وی اظهار داشت: ما مبارز هستیم، عده‌ای بازیکن در پرسپولیس حضور دارند که برای پوشیدن پیراهن این تیم تلاش کرده و پا پس نمی‌کشند، به دنبال این هستیم تا امکانات حداقلی داشته باشیم. گروه خوبی داریم، تا قبل از دربی و در شرایطی که بازیکنان فقط ۵درصد پول گرفته بودند، اعتراضی نکرده و فقط در تمرینات شرکت کردند، حیف است این تیم را با تصمیمات غلط خراب کنیم.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد: اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد اولین نفر من مورد مواخذه قرار می‌گیرم. به قول سید جلال حسینی می‌جنگیم تا راه برایمان هموار شود. خیلی از مشکلات را با تلاش و جنگیدن از بین بردیم تا هواداران را خوشحال کردیم. امسال سال سختی داریم و از همه می‌خواهم کنار پرسپولیس باشند و از این تیم حمایت کنند.

وی درباره احتمال جذب رضا قوچان‌نژاد اضافه کرد: او بازیکن خیلی خوبی است اما با توجه به اینکه پنجره ما بسته است و در کوران مسابقات هستیم، به دنبال به خدمت‌گرفتن او نیستیم.

گل‌محمدی افزود: همانطور که وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، امیدوارم با انتخاب مدیرعامل به زودی بهترین ثبات در پرسپولیس برقرار شود.

وی افزود: زمانی که من از پدیده به پرسپولیس آمدم حمیداوی همکاری خوبی داشت و همه اقدامات لازم را انجام داد اما متاسفانه قول‌هایی که برای صدور رضایت‌نامه‌ام از این تیم داده شد، عملی نشد که امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا مشکلات پدیده تا حدودی حل شود.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (پنجشنبه) در هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1121309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =