متوسط در میلان، معرکه در اینتر!

بازیکن ترک تبار اینتر که این فصل در یک انتقال جنجالی از رقیب همشهری جذب شد عملکرد بسیار خوبی را در ترکیب نراتزوری داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هاکان چالهان اوغلو یاغی جدید فوتبال ایتالیا که پس از چهار سال حضور در میلان با یک تصمیم غیرمنتظره پیراهن اینتر را بر تن کرد توانسته است تا بدین جای فصل یکی از بهترین بازیکنان سری آ لقب بگیرد.

فصل گذشته در میلان: ۳۳ بازی ۴ گل، این فصل در اینتر: ۱۶ بازی ۶ گل

همین آمار به تنهایی کافی است تا متوجه تفاوت عملکرد این بازیکن در دو تیم همشهری باشیم. زدن ۶ گل در ۱۶ بازی برای یک هافبک آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

همچنین چالهان اوغلو این فصل علاوه بر آمار خوب گلزنی، کیفیت فنی خود را نیز بالا برده است تا جایی که در حال حاضر یکی از مهره های کلیدی تیمش محسوب می شود. هماهنگی او با ادین ژکو و لوتارو مارتینز نیز در بهتر شدن کیفیت فنی این بازیکن تاثیر گذار بوده است و سبب شده آمار پاس گل های این بازیکن نیز پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

فراتر از انتظار، بهتر از اریکسن!

پس از مصدومیت اریکسن که در دیدارهای پایانی فصل گذشته یکی از مهره های جدا نشدنی ترکیب آنتونیو کونته بود اینتر به سراغ جذب هاکان رفت تا جای خالی بازیکن دانمارکی خود را پر کند. اما حقیقتا کمتر کسی فکر می کرد که این بازیکن ترک تبار به این سرعت بتواند در ترکیب نراتزوری بدرخشد و عملکردی به مراتب فراتر و بهتر از اریکسن را از خود به جای بگذارد.

البته ناگفته نماند که هاکان فصل را آنطور که باید و شاید خوب آغاز نکرد و پس از چند نمایش ناامید کننده به نیمکت منتقل شد اما پس از اینکه اینزاگی به او شانس مجدد حضور در ترکیب اینتر را داد چنان درخشید که اکنون به ستاره بی بدیل ترکیب اینتر تبدیل شده است و اگر بتواند این عملکرد خود را ادامه دهد قطعا می تواند در راه تکرار قهرمانی نراتزوری به این تیم کمک شایانی بکند.

شاگردان سیمونه اینزاگی شب گذشته موفق شدند با پیروزی چهار بر صفر برابر کالیاری به صدر جدول سری آ برسند و بالاتر از رقیب همشهری خود قرار بگیرند.

همچنین گل سوم نراتزوری در این دیدار را هاکان چالهان اوغلو با شوت از راه دور به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1121756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =