پاسخ مهدی کوچک زاده به علی لاریجانی / مصداق کسی خواهید شد که با مشاهده غرق شدن خود همه را پایین می کشد!

مهدی کوچک زاده نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی طی نامه ای پاسخ علی لاریجانی را داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مهدی کوچک زاده نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی طی نامه ای پاسخ علی لاریجانی را داد.

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر لاریجانی
نامه شما خطاب به شورای نگهبان را مطالعه کردم، اینجانب دو دوره مجلس تحت ریاست شما را تجربه کرده ام ، و رفتار و منش شما را از نزدیک لمس کرده ام و بر این باورم موارد متعددی را نوشته اید که در عمل اصلا به آن پای بند نبوده اید و می تواند شما را مصداق آیات شریفه ؛

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ کَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ

گرداند! که ذیلا به چند نمونه اشاره می کنم.

بیشتر بخوانید:

دلایل عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی منتشر شد + سند

نامه لاریجانی به شورای نگهبان / به من و خانواده‌ام ظلم شد

آقای لاریجانی !
در دوران ریاست شما برمجلس بود که نحوه اداره مجلس، بزرگی را بر آن داشت تا تشر بزند که:
“من چند بار تا به حال به آقای لاریجانی گفتم که جلوی این کار را بگیرد! دو دو یعنی چه؟ همین مانده که یقه یکدیگر را بگیریم و بر سر وکله هم بزنیم مثل برخی کشورهای دنیا ! من جدا نگران شدم چه کنیم؟ علنی بگویم که مجلس ظلم کرد و خلاف عدل کرد و گرفتار رذیلت شد؟”
آقای لاریجانی!
در دوران ریاست شما بر مجلس و در ماجرای تصویب برجام بی فرجام در مرکز مردمسالاری و خانه ملت ، مردمسالاری لگدمال شد! فیلم رفتارتان با بنده و آقای رسایی و مرحوم زارعی و حسینیان و دیگر مخالفان موجود است!
آقای لاریجانی!
در یکی از جلسات مجلس و با مشاهده رفتار سخیف برخی باصطلاح نمایندگان(که مایل به ذکر نامشان نیستم) در هواداری از شما دلم برای جایگاه ریاست مجلس سوخت و با حضور در جایگاه هیئت رئیسه خدمتتان عرض کردم آیا شایسته است که چنین افرادی(همان ها که موقع صحبت مخالف نظر شما دو دو و حتی فحاشی و برخورد فیزیکی می کردند)، در جامعه طرفدار و هوادار شما معرفی شوند؟ و شما فرمودید(نقل به مضمون) مگر من از آنها خواسته ام‌که از من حمایت کنند ؟ خوب شما حمایت کنید!!!
آقای لاریجانی!
فکر می کنید اگر مردمی که از بسیاری از اولیات زندگی انسانی محرومند، هزینه های هنگفت هزاران میلیاردی، اشرافی و بیجایی که در بنای ساختمانهای جدید مجلس شده است (ساختمان شیخ فضل الله ۱۲ آسانسور دارد و شیشه های آن به بهانه ضد گلوله نبودن یکبار تعویض شده) را ببینند در باره شما و خوی اشرافیگری چه نظری پیدا خواهند کرد؟
آقای لاریجانی!
شما ممکن است با نامه پراکنی و انشای وزین و عالی اذهان را نسبت به شورای محترم نگهبان، که هیچکس مدعی عصمت آن نیست و خود بنده و بسیاری از همفکرانم‌ از برخی عملکردهای آن شورای محترم بیش از دیگران گله مندیم ، تخریب کنید اما بدون شک مصداق کسی خواهید شد که با مشاهده غرق شدن خود همه را پایین می کشد!
آقای لاریجانی!
مطلب بسیار است و . . .
دکتر مهدی کوچک زاده
نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی
استاد دانشگاه تربیت مدرس

کد خبر: 1122498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدرضا حمیدی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      درود وسلام بر انسانهای شریفی که در دایره ی خدمت بدهکار افراد خاص نبوده ونیستند و در زمان لازم مردانه به میدان می ایند و از حق دفاع می کنند و باطل را نفی می کنند این اتفاق نمی افتد مگر ان شخص وامدار فرد یا حزبب و گروهی نباشد و خدمتگزاری مردم را افتخار بداند