شگفتی در کار نبود / صعود سخت استقلال به مرحله بعد

استقلالی ها در نخستین دیدارشان در جام حذفی به مصاف نود رفتند و در پایان در ضربات پنالتی پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نود ارومیه بود که این دیدار در طول ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شد و در وقت‌های اضافه هم گلی در برنداشت. در نهایت استقلال با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

آرمان رمضانی در دقیقه ۸۸ برای استقلال و سجاد طجرلو در دقیقه ۵۹ برای نود ارومیه گلزنی کردند.

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری، متین کریم‌زاده و امین قاسمی‌نژاد

ترکیب نود ارومیه:

رضا منصوری، محسن سلیمانی، آرمان سوداگر، آرمین مصطفوی، محمد رستمی زاده، سجاد طجرلو، هادی آقازاده مقدم، رضا احمدی، وحید سبزی، اکبر صفرزاده، عماد علیپور

گل ها

استقلال: آرمان رمضانی(۸۸)

نود: سجاد طجرلو(۵۹)

لحظات حساس بازی:

دقیقه 7: روی یک پرتاب اوت سریع، امین قاسمی نژاد درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس خوب ارسلان مطهری را در موقعیتی خوبی قرار داد که شوت این بازیکن را گلر حریف در آغوش گرفت.

دقیقه 10: ارسال بلند دانشگر به روی دروازه با واکنش بد رضا منصوری دروازه بان نود ارومیه همراه شد و توپ در برابر دروازه خالی به متین کریم زاده رسید و او نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او پس از برخورد به مدافعین حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۲: ارسال کرنر به روی دروازه با اشتباه هادی آقازاده بازیکن نود همراه شد و توپ با دخالت این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز شوت بازیکن استقلال از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: ارسال دیدنی متین کریم زاده در دهانه دروازه به سبحان خاقانی رسید ولی ضربه سر بی دقت این بازیکن در شرایط ایده‌آل، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: ارسال کرنر خوب و با دقت صادقی در دهانه دروازه به عارف آقاسی رسید اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: ضربه راه دور امیرعلی صادقی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: شوت سهمگین رضاوند از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: عارف آقاسی پشت محوطه جریمه با یک استپ سینه توپ را برای خودش مهیا کرد و شوت محکم او از کنار دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه 45: شوت قاسمی نژاد در بین راه به مدافعین برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 45+1: ارسال بلند رضاوند به درون محوطه جریمه نصیب دانشگر شد که ضربه سر این بازیکن با واکنش دیدنی سنگربان نود دفع شد.

دقیقه 46: ارسال زبیر نیک نفس در دهانه دروازه با عبور از تمام بازیکنان، پیش از اینکه از زمین بازی خارج شود به بابک مرادی رسید و این بازیکن با یک پاس رو به عقب ارسلان مطهری را صاحب فرصت خوبی کرد که شوت او در دهانه دروازه به محمدرضا آزادی برخورد کرد و مهاجم استقلال ناخواسته مانع از گلزنی مطهری شد.

دقیقه 49: یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که ارسال نیک نفس با ضربه سر آزادی همراه شد ولی به بیرون رفت.

دقیقه 51: ضربه بغل پای فنی رضاوند را سنگربان نود ارومیه راهی کرنر کرد. توپ ارسالی نیز با ضربه بازیکنان استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 54: پاس خوب مرادی درون محوطه جریمه به امین قاسمی نژاد رسید و شوت این بازیکن با اشتباه منصوری گلر نود ارومیه راهی کرنر شد.

دقیقه 64: ارسال دیدنی آزادی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر بابک مرادی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 66: شوت دانشگر پس از برخورد به بازیکنان حریف راهی کرنر شد.

دقیقه 67: بازیکنان استقلال فشار شدیدی را به روی دروازه حریف ایجاد کردند و توپ بارها توسط بازیکنان و مدافعین میهمان از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 70: ارسال کرنر نیک نفس با ضربه سر خطرناک روزبه چشمی همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: ارسال های فراوان استقلالی ها از چپ و راست به روی دروازه بی نتیجه بود و توسط بازیکنان نود ارومیه دور شد و شوت نیک نفس از پشت محوطه جریمه نیز راهی بیرون شد.

دقیقه 80: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه نصیب امیرعلی صادقی شد که شوت بی دقت این بازیکن با فاصله زیاد راهی اوت شد.

دقیقه 81: شوت محمدرضا آزادی از پشت محوطه جریمه بی دقت زده شد و به بیرون رفت.

دقیقه 83: پاس دیدنی رضا آذری در دهانه دروازه به محمدرضا آزادی رسید ولی این بازیکن به زیر توپ زد و ضربه اش از بالای دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه 85: ارسال بسیار خوب مرادی به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد ولی سنگربان نود با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 86: شوت بغل پای عارف آقاسی را منصوری راهی کرنر کرد.

دقیقه 87: ارسال کرنر به روی دروازه نود با ضربه سر بازیکنان استقلال همراه شد و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 90+2: شوت محکم و دیدن عارف آقاسی بین راه به مدافع نود ارومیه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 94: چرخش دیدنی آرمان رمضانی پشت محوطه جریمه و شلیک این بازیکن به تیر دروازه نود ارومیه برخورد کرد.

دقیقه 99: ضربه سر بازیکنان استقلال در آغوش منصوری آرام گرفت.

دقیقه 101: شلیک محمدرضا آزادی در آستانه ورود به دروازه بود که توپ پس از برخورد به محسن سلیمانی راهی کرنر شد.

دقیقه 102: پاس عالی رضا آذری درون محوطه جریمه به رضاوند رسید که این بازیکن قدر پاس بسیار خوب هم تیمی‌اش را ندانست و این موقعیت به هدر رفت.

دقیقه 117: ضربه فنی و دیدنی رضا آذری با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

کد خبر: 1122556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =