سوءتفاهم‌های دردسرساز در وزنه‌برداری

تیم ملی وزنه‌برداری ایران در شرایطی در مسابقات جهانی تاشکند شرکت کرد که تعداد نسبتا زیادی از قهرمانانش را به همراه نداشت، غیبت برخی از این نفرات، به خاطر سوءتفاهم‌هایی بود که به نظر حل شدنی است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سهراب مرادی یکی از 4 نماینده وزنه‌برداری مردان ایران بود که تا دقیقه نود در انتظار کسب سهمیه المپیک ماند اما در نهایت نتوانست به این مهم دست پیدا کند تا علی هاشمی و علی داودی دو نماینده کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو باشند.

بعد از المپیک مسائلی در خصوص کسب سهمیه عنوان شد که ناراحتی سهراب مرادی را به همراه داشت. همین مسئله منجر به غیبت این وزنه‌بردار در اردوی مسابقات جهانی 2021 تاشکند شد. به این ترتیب سهراب مرادی به دلیل رد دعوت سرمربی تیم ملی برای حضور در اردو، شانس حضور در جهانی را از دست داد.

همچنین در خصوص حافظ قشقایی، وزنه‌بردار دسته سبک وزن ایران که مدال جهانی در کارنامه دارد نیز یک موضوع ساده منجر به ایجاد سوءتفاهم بین او و سرمربی تیم ملی شده که این مسئله نیز باعث شد قشقایی جایی در ترکیب تیم ملی در مسابقات اخیر نداشته باشد.

تلاش برای حل سوءتفاهم‌ها ادامه دارد و در سال آینده که بار دیگر استارت اردوها برای شرکت در بازی‌های آسیایی زده می‌شود، وزنه‌برداری امیدوار است که شاهد حضور تمام سرمایه‌هایش در کنار هم باشد.

نکته مشخص اینکه فدراسیون وزنه‌برداری بعد از المپیک صراحتا اعلام کرد که هر وزنه‌برداری قصد حضور در مسابقات را دارد باید در شرایط اردویی قرار گرفته و زیر نظر سرمربی تیم ملی تمریناتش را دنبال کند. بنابراین هر قهرمانی که می‌خواهد شانس حضور در بازی‌های آسیایی و جهانی سال آینده را داشته باشد، باید زیر نظر محمدحسین برخواه تمرین کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1122852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =