موفقیت‌های امروز ایران اسلامی نتیجه مقاومت مردان میدان است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس دهم گفت: اگر امروز غرب نمی‌تواند خواسته خود را به جمهوری اسلامی تحمیل و جرأت تهدید نظامی ندارد به خاطر توان مقاومت مردان میدان است.

سید محمدجواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به نقش دیپلماسی میدان در تقویت دیپلماسی‌ مذاکرات اظهار کرد: در بازی‌های سیاسی که قدرت‌های استکباری و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب با ملت ایران شروع کردند، هرجا مقاومت کردیم و جلوی زیاده‌خواهی‌ها ایستادیم، پیروز بودیم و هرجا تعلل کردیم آنها از ما امتیاز گرفتند.

وی یاآورشد: این زیاده‌خواهی‌ها فقط سیاست غرب در قبال ایران نبود، بلکه سیاست‌های زیاده‌خواهانه آنها در تمام منطقه حاکم بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در نفی سازش با زیاده‌خواهان با استناد به بیتی از صائب تبریزی مبنی بر اینکه «ابراز عجز پیش ستمگر ز ابلهی‌ست، اشک کباب باعث طغیان آتش است»، خاطرنشان کرد: آقایان این تجربه را داشتند که در میدان دیپلماسی با لبخند و التماس نتیجه‌ای نگرفتند تا دیپلماسی میدان در مقام عمل ظاهر شد.

ابطحی اضافه کرد: قدرت دیپلماسی میدان بود که سبب شد ایران بتواند کودتای ترکیه را با یک تلفن مدیریت کند یا یمن را با یک استراتژی نجات دهد.

وی آزادسازی سوریه و عراق از چنگال داعش که با خوی وحشی‌گری لرزه به اندام تمام کشورهای عالم انداخته بود را حاصل فداکاری‌های مردان میدان دانست و بیان کرد:  تحقیر سربازان آمریکایی و انگلیسی همگی از ثمرات دیپلماسی میدان بود که فضایی ایجاد کرد تا سیاستمداران بتوانند در مذاکرات قوی‌تر عمل کنند.

وی گفت: اگر امروز آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای نمی‌تواند خواسته خود را به جمهوری اسلامی تحمیل و آمریکا جرأت تهدید نظامی ندارد به خاطر تقویت توان مقاومت میدان است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس دهم خاطرنشان کرد: رزمایش پیامبر اعظم 17 دنیا مات را مبهوت قدرت رزمی و دفاعی جوانان سلحشور نسل بعد از انقلاب کرد. لذا لذا عزت کشور در گرو تقویت نیروی مقاومت و بازدارندکیت است.

ابطحی گفت: رونالد ریگان در تبلیغات انتخاباتی خود به شکست شوروی سابق اشاره و بیان می‌کند که خرس‌ها از جنگل گریخته‌اند، اما عقل حکم می‌کند ما اسلحه را زمین نگذاریم. این شعار رئیس جمهور آمریکا بود. در حالی که عده‌ای در کشور تمام دستاوردهای افتخار آفرین عملیات میدانی را انکار می‌کنند و تمام رسانه‌های خارجی و وابسته داخلی را کمک می‌گیرند تا کشور از تقویت توان دفاعی خود دست بردارد.

وی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی امروز کشور حاصل ضعف مدیریتی است وگرنه مردان میدان در هر عرصه‌ای که حضور یافتند، با غرور برگشتند و همین است که آمریکا و رژیم صهیونیستی این توانایی‌ها را می‌بینند و دیگر جرأت تهدید نظامی ایران را ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1122907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =