حضور رکابزنان دانشگاه آزاد اسلامی در تور ایران آذربایجان قطعی شد 

تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی که امسال به مقام قهرمانی باشگاه های کشور ایران دست یافت قرار است در تور ایران آذربایجان شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ مدیر تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی درباره تازه ترین وضعیت این تیم برای حضور در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ گفت: حضور رکابزنان دانشگاه آزاد اسلامی در تورهای آسیایی و بین‌المللی در سال آینده قطعی است.

به گزارش روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حبیب محمدپور مدیر تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های لازم، نام تیم دانشگاه آزاد اسلامی در فهرست‌ تیم‌های اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) در فصل ۲۰۲۲ ثبت شده و در تور ایران-آذربایجان که سال آینده برگزار می‌شود، حضور خواهیم داشت.

مدیر تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی درباره تقویت تیم برای حضوری قدرتمند در رقابت های سال آینده، تصریح کرد: با برخی از اسپانسرها برای حمایت مالی صحبت‌های اولیه انجام شده است و سال آینده نیز در این خصوص نشست هایی خواهیم داشت. او با بیان اینکه اگر منابع مالی تقویت شود، حتما تیم را تقویت می‌کنیم، افزود: بحث اعزام تیم به تورها و رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی طبیعتا منابع مالی را می‌طلبد. اگر منابع مالی را تقویت کنیم، برنامه‌ریزی کردیم تا در دیگر تورها و رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی شرکت کنیم.

کد خبر: 1123740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =