دروغ جدید رژیم صهیونیستی

روزنامه لبنانی «الاخبار» بعدازظهر امروز (جمعه)، دروغ جدید ارتش رژیم صهیونیستی را برملا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونسیتی، امروز، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با انتشار تصاویری مدعی شده بود که ارتش این رژیم به تازگی یک پهپاد متعلق به جنبش حزب‌الله لبنان را سرنگون کرده که از آن برای جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی استفاده می‌شده است.

سخنگوی ارتش تل‌آویو همچنین ادعا کرده بود که در پهپاد مذکور تصاویری محرمانه از نیروهای حزب‌الله ثبت شده که تل‌آویو به آن دست پیدا کرده است. روزنامه الاخبار در گزارش امروز خود به این مسئله پرداخت و نوشت: «گویی تولیدکننده ویدئوی جعلی‌ای که ائتلاف  به رهبری عربستان سعودی درباره دست داشتن حزب‌الله در یمن منتشر کرد، همان دروغ‌ساز اسرائیل باشد؛ ویدئویی که به علت نداشتن تصاویر و دلایلی منطقی باعث جنجال و تمسخر آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی شد».

روزنامه الاخبار در ادامه گزارش خود به ادعای امروز افیخای ادرعی اشاره کرد که مدعی شده بود پهپاد حزب‌الله از مرزهای لبنان عبور کرده و با هدف جمع‌آوری اطلاعات وارد خاک فلسطین اشغالی شده است. در ادامه این گزارش، به آن بخش ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پرداخته شده که گفت در پهپاد تصاویری از یک گروه نظامی وابسته به حزب‌الله ثبت شده که حال تمرین با پهپاد بوده‌اند.

این روزنامه لبنانی نوشت که چنین ادعایی حماقت اسرائیل را نشان می‌دهد «چراکه تصاویر خود ادعای سخنگوی ارتش [رژیم] اشغالگر را رد می‌کند. در یکی از این تصاویر، جوانانی دیده می‌شوند که ادعا شده از اعضای حزب‌الله هستند در حالی که آن‌ها لباس غیرنظامی بر تن دارند و در یک مکان عمومی که اطراف آن پر از خودرو است، ایستاده‌اند. در عین حال، هیچ پرچم یا چیز دیگری وجود ندارد که نشان دهد این افراد مرتبط با حزب‌الله هستند».

 الاخبار در ادامه نوشت که در یکی دیگر از تصاویر پهپادی که ادعا شده سرنگون شده است، درست شبیه کوادکوپترهای «mavic 2 pro» است که برای فیلمبردای سینمایی و مجالس عروسی از آن‌ها استفاده می‌شود. ادعای سخنگوی رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح شده است که به تازگی یک بالگرد نظامی این رژیم در دریای حیفا سقوط کرد.

رسانه‌های عبری‌زبان پیش از کسب مجوز از ارتش این رژیم خبر سقوط بالگرد یادشده با سه‌سرنشین را منتشر کردند که در پی آن ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای ناگزیر به تأیید خبر شد. با این حال، «ران کوخاو» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز بعد به انتقاد از رسانه‌های عبری‌زبان پرداخت و «اعلام‌ زودهنگام» سقوط بالگرد ارتش از سوی منابع عبری‌زبان را بدون کسب مجوز انتشار محکوم کرد.

ارتش تل‌آویو صبح روز بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی سقوط بالگرد، «ارز شخینی» معاون پایگاه هوایی «رامات دیوید» و «خن فوگل» از خلبنان ارتش این رژیم به هلاکت رسیده‌اند. این بیانیه در حالی صادر شد که منابع خبری گزارش داده بودند نیروهای نظامی اجازه نزدیک شدن ساکنان اراضی اشغالی به دریای حیفا را نمی‌دهند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با «103FM» احتمال حمله سایبری به بالگرد یادشده را رد نکرد. او در پاسخ به  سؤالی درباره احتمال حمله سایبری به بالگرد گفت: «این احتمال ضعیف است؛ اما من محتاط هستم چراکه هنوز برای مشخص کردن این مسئله زود است».

منبع: فارس

کد خبر: 1124805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
      0 0
      حکومتی که از فانوسهایی که در همه دنیا برای جشن و شادی از آن استفاده میکنند بترسد یعنی از سایه خود هم میترسد. و آنهمه هارت و پورتش الکی و جهت دلداری به نیروهایش است.