نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

نتایج سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی دقایقی پیش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسامی پذیرفته‌شدگان سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ١٤٠١-١٤٠٠ امروز ۲۱ دی ماه توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام شد.

پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت نام، بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و براساس روش و زمانبندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه محل پذیرش اعلام می‌شود، عمل کنند. نظر به این که زمان و نحوه ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود، پذیرفته‌شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه‌های محل قبولی، باید از یکشنبه ۲۶ دی ماه به سامانه‌های مذکور مراجعه کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشتد مراجعه نکردن و ثبت نام در زمان مقرر، به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

یکی از شرایط پذیرش در سهمیه‌ها، کسب نمره حد نصابیست که قانون معین کرده است. بنابراین، در صورتی که داوطلبان این سهمیه‌ها حد نصاب لازم را کسب نکرده باشند، حائز شرایط پذیرش نشده‌اند.

ممکن است نفرات بالاتر آن سهمیه (با نمرهی بیشتر) ظرفیت را پُر کرده و داوطلب به رغم کسب حد نصاب، پذیرفته نشود. برای افرادی که انتخاب رشته/محل انجام داده‌اند (اعم از پذیرفته شدگان و مردودان) کارنامه نهایی صادر می‌شود که جایگاه داوطلب را در رشته/محل‌های انتخابی‌اش، در مقایسه با سایر داوطلبانی که آن رشته/محل را انتخاب کرده‌اند، نشان می‌دهد. این کارنامه به زودی از طریق سایت در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

پذیرفتهشدگان سهمیه بومی (مناطق محروم)، هنگام ثبت‌نام موظف به سپردن تعهد محضری به دانشگاه محل تعهد هستند. افرادی که با «تعهد خاص بومی» پذیرفته شده‌اند، این موضوع در کارنامه‌شان قید شده است.

گفتنی است سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ۲۹ مهرماه در ۱۷ حوزه کشور برگزار شد. در این آزمون ۲ هزار و ۴۶۹ نفر ثبت نام کرده که از این تعداد ۱۹۰۹ نفر در آزمون شرکت و ۵۰۰ نفر غایب بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =