ثبت‌نام آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی آغاز شد

فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی از دوشنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شده و ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۷ آبان به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون دانشنامه-گواهینامه دندانپزشکی به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود. زمان برگزاری مرحله کتبی این آزمون در روز سه‌شنبه ۱۳ آذر ماه است. همچنین مرحله شفاهی این آزمون در فرایندی ۳ روزه در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر ماه برگزار می‌شود و افرادی که دوره دستیاری را به پایان رسانده‌اند باید در این آزمون شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

طرح «استاد همیار» برای نودانشجویان علوم‌پزشکی تهران اجرای می‌شود

داوطلبان هنگام ثبت‌نام در آزمون می‌بایست نسبت به ثبت‌نام در سامانه نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می‌کنند ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و برای افرادی که برای دومین و سومین بار در آزمون دانشنامه دندانپزشکی شرکت می‌کنند به ترتیب ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال و ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

گفتنی است؛ شرکت در آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی ۱۴۰۲ برای متخصصانی که دوره دستیاری خود را در این سال به پایان رسانده‌اند امری ضروری است. از شرایط قبولی در این آزمون و اخذ مدرک بورد تخصصی، موفقیت در گذراندن ۲ آزمون نظری و عملی و کسب حداقل نمره ۶۵ از ۱۰۰ یا میانگین ۷۰ در هر دو آزمون است.

پیش از این، فرصت ۵ روزه ثبت‌نام از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۸ شهریور ماه آغاز شد و ظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه به پایان رسید. پس از اتمام فرصت ثبت‌نام، فرصت نام‌نویسی در این آزمون تا روز یکشنبه ۲۶ شهریور تمدید شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1205246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =