باید گل گهر را شکست دهیم/ فوتبالم را مدیون تراکتور هستم

مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز تاکید کرد که حتماً باید در برابر گل‌گهر سیرجان به برتری دست یابند.

محمد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز در مورد آخرین شرایط تراکتور گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی برای دیدار با گل گهر سیرجان سپری کردیم. تمام بازیکنان از زمانی که آقای سولدو آمده وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند و انشاالله این آمادگی با امتیازگیری همراه باشد تا بتوانیم تیم خوب تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و هواداران را خوشحال کنیم.

این بازیکن در مورد شرایط خودش ادامه داد: من در هفت، هشت هفته ابتدایی لیگ دچار مصدومیت بودم و نتوانستم به تیمم کمک کنم ولی الان آماده بازی هستم و دوست دارم همانند سال گذشته با گلزنی‌ تراکتوری‌ها را خوشحال کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

مهاجم تراکتور در مورد دیدار با گل گهر سیرجان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در انتظارمان است و باید انتقام شکست هفته اول را بگیریم. تیم آقای قلعه نویی بسیار قابل احترام است ولی ما هم می‌خواهیم ثابت کنیم که تراکتور با برد در این بازی به بردهای خوبش بازخواهد گشت.

عباس زاده در پایان صحبت هایش افزود: جا دارد این را بگویم که من سال گذشته تصمیم گرفتم دیگر به فوتبالم ادامه ندهم و علاوه بر تراکتور از یک تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم اما به تراکتور آمدم و حالا فوتبالم را مدیون این تیم هستم و از همه هواداران این باشگاه که من را حمایت کرده‌اند تشکر میکنم.

کد خبر: 1126845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      0 0
      گل بزن دیگه فصل تموم شد و ب دسته یک میریم