ادامه شکست ناپذیری پارس جم با شکست کرمانی های مدعی!

بازی های لیگ یک روز قبل در حالی به پایان رسید که نتایج جالبی در آنها رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ از جمله این نتایج می توان به کامبک سایپایی ها در دستگردی و ادامه شکست ناپذیری پارس جمی ها با رزاقی اشاره کرد.

پارس جم۱_ مس کرمان ۰

پارس جم بدون شک یکی از موفق ترین تیم های لیگ یک امسال بوده، رزاقی اما حالا توانای خود را نشان داده، نتایج پنج هفته ابتدایی بازی ها را مرور کنید، حالا متوجه می شوید که چرا رزاقی و جم این روزها روی ابرها سیر می کنند. برد این هفته پارس جم عملا رکورد ده هفته نباختن را برای این تیم رقم زده و برد مس کرمانی که آنها هم هفت هفته بدون باخت بوده اند کار آنها را با ارزش تر می کند. اما مسی ها با این باخت رتبه دوم را از دست دادند و پارس جم با این برد به رده ششم جدول رسیده .

ملوان ۳_شاهین بوشهر ۰

اصلا اگر نتیجه متفاوت تر از این بود و یا مثلا باخت خفیف شاهین رقم زده می شد اصول فوتبالی بهم می ریخت. ملوان که این فصل اسب تود را برای لیگ برتر زین کرده همچنان دد حال قربانی کردن تیم های مختلف است. مهمترین مورد در خصوص ملوان این فصل آرامشی است که مازیار زارع و پژمان نوری هر کدام به سهم خود به این تیم داده اند. بعد از این بردها حالا عیار ملوان کاملا نشان داده شده و دستیابی به آن هم سخت تر است هرچند چند تیم دیگر هستند که سایه به سایه در تعقیب ملوان هستند اما فعلا حال قوی سپید انزلی خوب است.

خیبر ۳_ویستا توربین ۱

خیبری ها که همچنان پیگیر ملوان هستند و از طرفی باید مس کرمان را در جدول می گرفتند، در بازی با ویستا توربین برنده از میدان خارج شدند.حالا خیبر در مقام دوم جدول قرار دارد کم کم در حال بدست آوردن اعتماد به نفس برای کورس مسابقات است، اما یک عادت بد خیبر در این فصل اینکه در همه حال به هیچ تیمی نه نمی گوید و دروازه این تیم در هر صورت در هر بازی باز می شود، برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد این عادت زشت می تواند به آفت تبدیل شود. اما ویستا توربین ، تیمی که کمترین دریافتی حتی زیر ده درصد را تا حالا داشته اوضاع داخلی خوبی ندارد بر عکس نام پرطمطراق خود مشکلات مالی عدیده ای را بدوش می کشد، بلادی اما تا اینجای کار هم توانسته با این تیم آبرو داری کند.

خوشه طلایی ۲_استقلال خوزستان ۲

خوشه طلایی که حالا داوود مهابادی را بالای سر خود نمی بیند و وحید بیاتلو را سرمربی خود دارد در مقابل استقلال خوزستات به نتیجه تساوی دو بر دو رسید. برای بیاتلو و تیمش شاید این نتیجه خیلی هم بد نباشد چرا که  استقلال خوزستان با سهراب بختیاری زاده فوتبال خوبی را ارائه می کند و اتفاقا برای آنها هم این نتیجه بد نشد چرا که خوزستانی ها دو هفته ای بود که از لحلظ نتیجه گیری دچار افت شده بودند و در خانه حریف دو گل زدن کار سختی هست و نشان از شخصیت ین تیم دارد. درهر صورت برای هر دو تیم باید به انتطار آینده نشست.

 سایپا ۳_رایکای۲

در روزی که بابلی ها دو بر هیچ از سایپا جلو افتاده بودند اما این سایپا بود که با حرفه ای گری و چاشنی شانس توانست میهمان شمالی خود را با شکست بدرقه کند. لطیفی در چهار بازی سه شکست و یک مساوی داخل خانه را بدست آورده تا نشان دهد همچنان روی مدار خود در سالهای گذشته به عنوان مربی می گردد، به هر صورت باید دید که مالکین رایکا چه نگاهی به بلزی ها و ادامه آن خواهند داشت. اما سایپای روانخواه بخواهی ، نخواهی بیمار است،. هرچند در این بازی متاثر از گل  خورده دقایق ابتدایی تیم حریف بود اما ر انخواه باید توجه کند اگر دو گل خورد در نیمه اول اتفاقا در نیمه دوم دو گل صد در صد را هم تیم او دریافت نکرد. این در حالی است که رایکا تیم پرقدرتی در این هفته ها نبوده و نیست‌. سایپا با این برد شاید کمی دست و رویی به جایگاه خود در جدول کشید اما راه سختی را این فصل با این سبک بازی در پیش روی خود دارد.

امیر کریمی

کد خبر: 1127715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =