بیانیه شورای نگهبان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

"اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون"

دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، یادآور حماسه‎ بزرگ و تاریخی ملت ایران است که در آن به امام و مقتدای خویش لبیک گفتند و رژیم شاهنشاهی و آمریکایی را سرنگون کرده و نظام اسلامی را بنا نهادند.

در این حماسه پرشکوه که با رهبری امام خمینی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و از سرچشمه جوشان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت‌ (س) به ویژه حضرت سیدالشهدا (ع) الگو گرفته شده بود، نظام طاغوتی، مستکبر و وابسته به بیگانگان فرو پاشید و نظامی جدید پدید آمد که در جهان ظلمانی معاصر، بی‌بدیل بود.

بعد از دهه اول انقلاب نیز ملت ایران با بهره‌گیری از رهنمودهای خلف صالح رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته)، جلوی زیاده‌خواهی دشمنان ایستاده و نه تنها توطئه‌های آنها را خنثی کرده است، بلکه در موارد بسیاری باعث شکست طراحی‌های پیچیده آنها در منطقه نیز شده است.

ایران اسلامی امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، به عنوان الگوی الهام‌بخش برای ملت‌های مستضعف جهان شناخته شده و مستضعفان جهان بر اساس ایده و الگوی انقلاب اسلامی در مقابل ستمگران و مستکبران جهان ایستاده است و این امر، ثمره مجاهدت‌های مردم است. امید است با این مجاهدت‌ها، شجره طیبه و تنومند این انقلاب عزیز روز به روز پرثمرتر گردد.

شورای نگهبان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همگام با ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید عهد نموده و اعلام می‌دارد که در صیانت از انقلاب اسلامی و قانون اساسی، لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =