لایحه رتبه بندی معلمان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

لایحه رتبه‌ بندی معلمان به موقع در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمدحسین فلاحی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار کرد: رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس متأسفانه با تأخیر به شورای نگهبان ارسال شد و باعث تجمع معلمان شده است.

وی افزود: اداره قوانین در خصوص انطباق قوانین مصوب مجلس با قوانین بالادستی نیز باید سریع‌تر اقدام کند تا حاشیه برای مجلس ایجاد نشود و مجلس مجبور نباشد بعد از بررسی یک بند از لایحه بودجه مجدداً در مورد آن رأی‌گیری کند و رأی دو سوم بگیرد. اداره قوانین که شبانه علیه طرح فضای مجازی موسوم به صیانت‌ نامه می‌زند، این مصوبات را نیز باید زودتر بررسی کند.

بیشتر بخوانید:

رتبه بندی معلمان باید تا پایان سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شود

ماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس ۵۰ روز طرح صیانت را معطل نگه داشت و پس از آن رئیس مرکز پژوهش‌ها علیه این طرح توئیت منتشر می‌کند و این‌ها نوعی حاشیه‌سازی علیه مجلس است و باید رئیس مجلس آن را مدیریت کند تا حاشیه‌های کمتری متوجه مجلس باشد.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر، گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان به موقع در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: همچنین هشت هزار پیشنهاد درباره بودجه داشتیم و آن بخشی که با قوانین بالادستی تطبیق نداشت، کنار گذاشته شد و تا جایی که امکان داشت، این کار انجام شده است، نمایندگان باید با ما در ارائه پیشنهادات همکاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1131753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      0 0
      خوب
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      0 0
      برادر نیکزاد ب موقع لایحه معلمان زا نفرستادی و در ضمن شورای نگهبان ک الکی ارسالی اولی رو یک ماه نگه داشتن ک الان ب تاخیر افتاده.حالا نوبت شما بوده...نوبتی ب تاخیر می فرستید یک کاری رو یک روز تاخیر بدی یک ماه عقب می افته. چ برسه ب یک هفته تاخیر. یه کم خداترس باشید ک نیستید