روحانیون و اساتید باید با تحقیقات علمی، مطالعه و پژوهش جهاد تبیین کنند

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دشمن با تمام قوا و با همه ابزار و توانمندی خود برای ایجاد شبهات جدید برای انحراف جامعه و جوانان تلاش می‌کند و ما باید در جهاد تبیین آماده شکستن این شبهات باشیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در نشست با  احسان کامرانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و مسئولان و اعضای نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان، گفت: امروز با توجه به شبهات جدید که در جامعه رواج یافته، وظیفه علمای دین و دانشگاه سنگین‌تر شده و به فرمایش مقام معظم رهبری، جامعه نیازمند جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه جهاد تلاشی است تمام و کمال که در آن فرد برای مقابله با دشمن و توطئه‌های جدید او از جان و مال خویش می‌گذرد، افزود: دشمن با تمام قوا و با همه ابزار و توانمندی خود برای ایجاد شبهات جدید برای انحراف جامعه و جوانان تلاش می‌کند و ما باید در جهاد تبیین آماده شکستن این شبهات باشیم.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: روحانیون و اساتید باید این شبهات را به‌طور دقیق شناسایی کنند و با تحقیقات علمی، مطالعه و پژوهش سعی در تبیین جهادی این شبهات با بهترین روش داشته باشند که جوانان با ایمان و اعتقاد قوی در جامعه ظاهر شوند.

 خسروپناه «شهید قاسم سلیمانی» را الگوی تبیین جهادی شبهات خواند و گفت: محور سخنرانی‌های شهید قاسم سلیمانی تبیین جهادی بود و این شهید بزرگوار همواره به مبارزه و خنثی‌سازی توطئه‌های شناختی اعمال شده توسط دشمن می‌پرداخت. روحانیون و اساتید با داشتن چنین الگویی باید مأمن دانشجویان باشند تا بتوانند از رخنه معاندان به ذهن پاک و خلاق جوان جلوگیری کنند. 

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از وجود جوانان انقلابی در انجام فعالیت های علمی ابراز خرسندی کرد و افزود: نسل انقلابی دانشمندانی تربیت کرده که با دست خالی خدمات بزرگی ارائه می‌کنند و به خاطر همین موضوع است که دشمن جهت تخریب این روحیه جهادی از هیچ عملیاتی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =