تعرفه‌های پرستاری بعد از تأیید در سازمان برنامه و بودجه  برای اجرا به هیئت دولت می‌رود

وزیر بهداشت گفت: تعرفه‌های پرستاری در شورای عالی بیمه مصوب و بعد از تأیید در سازمان برنامه و بودجه به هیئت دولت برای تصویب ارسال می‌شود تا با تأمین اعتبار اجرایی شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ظهر دوشنبه از اورژانس عدالتیان و بیمارستان قائم مشهد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید

اعلام جزئیات اجرای قانون تعرفه‌گذاری پرستاران

وزیر بهداشت در نخستین روز از سال ۱۴۰۱، با حضور در اورژانس عدالتیان و بیمارستان قائم (عج) مشهد در جریان روند خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تبریک سال جدید به مدافعان سلامت و اهدای شاخه‌های گل به ایشان، میزان آمادگی این مراکز را در خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی مورد ارزیابی قرار داد.

عین‌اللهی همچنین با حضور بر بالین بیماران بستری در این مراکز درمانی، در جریان روند خدمات‌رسانی به بیماران قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: بخشی از داروها که به آن‌ها ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق می‌گرفت از طریق مرزها قاچاق می‌شد که با حذف آن قاچاق دارو روند کاهشی یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان این‌که سازمان‌های بیمه‌گر موظف هستند که هزینه دارو را پرداخت کنند، گفت: تعرفه‌های پرستاری در شورای عالی بیمه مصوب و بعد از تأیید در سازمان برنامه و بودجه به هیئت دولت برای تصویب ارسال می‌شود تا با تأمین اعتبار اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات و طرح‌های عمرانی بسیار خوبی پیش‌بینی شده و تلاش می‌شود در قالب سفر رئیس جمهور به مشهد، بخشی از این طرح‌ها امسال و سال آینده به بهره برداری برسد یا اینکه با پیشرفت بالای ۸۰ درصد اجرایی شود.

عین‌اللهی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران قرار دارد و تمامی تمهیدات لازم در حوزه‌های بهداشت و درمان پیش بینی شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1134263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =