پیام‌ تبریک رئیس جمهور آذربایجان به مقام معظم رهبری  و رئیس جمهوری

رئیس جمهور آذربایجان در پیامی به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور عید نوروز را به ایشان و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)،  رئیس جمهور آذربایجان در پیامی به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور عید نوروز را به ایشان و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در پیامی به مقام معظم رهبری، عید نوروز را به ایشان و ملت ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

محضر رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله سید علی خامنه ای
 
حضرت آیت الله خامنه ای، 
به مناسبت عید نوروز عزیز، شخصاً از جانب خود و به نیابت از مردم آذربایجان به جنابعالی و مردم تان از صمیم قلب تبریک می گویم. 

عید بهار که حامل ارزش های والای جهانی است، انسان ها را به اعمال نیک، تفاهم متقابل، حمایت و یکدلی فرا می خواند. اطمینان دارم که روابط دوستی، حسن همجواری و همکاری فی مابین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران در جهت منافع مردمان مان که سنن کهن نوروز را امروز نیز زنده نگه می دارند، از این پس نیز توسعه یافته و مستحکم خواهد شد. 

در این عید فرخنده برای جنابعالی سلامتی کامل، موفقیت در امور و برای مردم کشور دوست و برادر ایران، برکت و رونق فراوان مسئلت دارم. 

با احترام 

الهام  علی اف 
رئیس جمهوری آذربایجان

رئیس جمهور آذربایجان در پیامی خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

خمچنین در متن پیام علی اف خطاب به رئیسی آمده است: 

جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

رئیس جمهور محترم؛
به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به جنابعالی و همه مردم ایران از جانب خود و به نیابت از مردم جمهوری آذربایجان، از صمیم قلب تبریک عرض می کنم.

این عید به عنوان جلوه روشن عشق بی پایان و احترام عمیق به طبیعت که از تاریخ هزاران ساله نشات می گیرد، تجسم کامل فلسفه زندگی است.

اطمینان دارم که بر اساس اراده مردمان دو کشور که ارزشهای عالی و مرام نوروز را گرامی می دارند، از این پس نیز در راستای تقویت هرچه بیشتر دوستی و همکاری فیمابین آذربایجان و ایران به صورت مشترک تلاش خواهیم کرد.

فرصت را مغتنم شمرده، برای جنابعالی تندرستی کامل، موفقیت در امور و برای ملت دوست و برادر ایران آرامش و صلح و رفاه و رونق فراوان مسئلت دارم.

با احترام

الهام علی اف
رئیس جمهور آذربایجان

کد خبر: 1134802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =