پوستر جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد

پوستر جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی «قلم ۶» با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پوستر جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی «قلم ۶» با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه رونمایی شد.

جهان‌بین در این مراسم که در حاشیه جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: خوشبختانه معاونت فرهنگی دانشگاه در حوزه نشریات عملکرد خوبی داشته و افزایش کیفیت نشریات دانشجویی از افتخارات دانشگاه به حساب می آید.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون ۷۶۶ نشریه دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال فعالیت است و این در حالی است که قبل از برگزاری جشنواره قلم در سال گذشته، تنها ۱۳۸ نشریه در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت داشت. امیدواریم تعداد نشریات دانشجویی دانشگاه در آینده نزدیک به ۱۰۰۰ نشریه برسد.

 جهان‌بین با اشاره به رونمایی از پوستر جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قلم ۶ گفت: برای طراحی پوستر این جشنواره فراخوانی اعلام شد و دبیرخانه این جشنواره بیش از ۷۰ اثر دریافت کرد. پس از ارزیابی هیأت داوران، درنهایت اثر طراحی شده توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد که امروز از این اثر به عنوان پوستر اصلی جشنواره رونمایی می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دبیرخانه مرکزی جشنواره سراسری نشریات دانشجویی قلم ۶ برعهده دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه است. این استان به خاطر عملکرد خوب در جشنواره قبلی و همچنین توانمندی و پتانسیل های بالا به عنوان دبیرخانه انتخاب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =