ادامه واکنش اصلاح‌طلبان به رفتار فائزه هاشمی / جنجال آفرینی برای مطرح شدن در عرصه رسانه

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: مواضع فائزه هاشمی با هدف جنجال آفرینی و ماندن در عرصه رسانه مطرح می‌شود و تبعاتی نیز برای خودش دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد شریف با اشاره به اظهارات ساختارشکنانه فائزه هاشمی، اظهار داشت: من خانم فائزه هاشمی را در دایره اصلاح‌طلبی نمی‌بینم و خودش هم تاکید دارد که من اصلاح‌طلب نیستم و رفتار و اعمال و مواضع ایشان نیز مورد تایید حزب کارگزاران نیست.

بیشتر بخوانید 

واکنش فائزه هاشمی به فیلمی که از او منتشر شد / قصد توهین نداشتم!

وی با اشاره به اینکه هر کسی باید مسئولیت صحبت‌های خود را بپذیرد و صحبت هر کسی در چارچوب منافع ملی باشد، اظهار داشت: مگر خانم فائزه هاشمی مفسر تاریخ یا تاریخدان است که در مورد پیامبر(ص) اظهار نظر می‌کند و ما همه ئباید به اعتقادات و مقدسات دیگران احترام بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

واکنش فائزه هاشمی به فیلمی که از او منتشر شد / قصد توهین نداشتم!

شریف ضمن تاکید بر اینکه اینگونه مواضع با هدف جنجال آفرینی و ماندن در عرصه رسانه مطرح می‌شود و تبعاتی نیز دارد، خاطر نشان کرد: موضع‌گیری ایشان در مورد تحریم سپاه نیز محکوم است چون با وجود هرگونه اختلاف سلیقه در داخل کشور، نباید اجازه دهیم کشورهای خارجی از این اختلاف نظر سوء استفاده کنند و از شکاف موجود برای اختلاف افکنی بهره بگیرند.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران افزود: سپاه به عنوان یک نیروی نظامی که همه اعضای آن نیز متعلق به این مرز و بوم هستند و در خیلی از مواقع جانشان را کف دستشان گذاشته‌ و از کشور دفاع کرده‌اند، قابل احترام است و علی‌رغم هرگونه نقد به یکسری از رفتارهای آن، حمایت از حرکت ایضایی یک کشور علیه یک نهاد حاکمیتی درون کشور اقدامی غیرقابل قبول است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن تاکید بر اینکه برخی از عناصر دوست دارند خود را خیلی جنجالی جلوه دهند و مواضع اخیر آقای احمدی‌نژاد نیز شبیه این موارد هست، گفت: این یک تمایل درونی عده‌ای هست تا در رسانه حضور داشته باشند و هر وقتی که به آنها بی توجهی می‌شود چنین موضع‌گیری‌های شاذ انجام می دهند که به ضرر خودشان نیز تمام می‌شود.

وی تاکید کرد: اظهارات خانم هاشمی حتی مورد تایید خانواده‌اش نیز نیست و اگر نظر آقای محسن هاشمی نیز پرسیده شود بسیار بعید است که حتی نزدیک به نظر ایشان نیز اظهارنظر کند.

شریف تاکید کرد: در شرایط کنونی که اکثر کشورهای اطراف ما هر کدام به نحوی می‌خواهند به ما ضربه بزنند درست نیست که در داخل خودمان به خودمان ضربه بزنیم.

منبع: فارس

کد خبر: 1137730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =