رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دبستان دخترانه سما ۳ تهران بازدید کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در پیش‌ دبستان و دبستان دخترانه سما ۳ تهران، از کلاس‌های درس و همچنین امکانات آموزشی، تربیتی و رفاهی این مجموعه بازدید و با دانش‌آموزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش  گروه دانشگاه ایسکانیوز،  محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ششم اردیبهشت) با حضور در پیش‌ دبستان و دبستان دخترانه سما ۳ تهران، از کلاس‌های درس و همچنین امکانات آموزشی، تربیتی و رفاهی این مجموعه بازدید و با دانش‌آموزان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیش‌ دبستان و دبستان دخترانه سما ۳ با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در راستای پیاده‌سازی الگوی تعلیم و تربیت ایرانی اسلامی در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شد. رویکرد کلی این مجموعه مبتنی بر مبانی انسان‌شناسی اسلامی تدوین شده و نگاه جامع آن در حوزه‌های ادراکی، تحریکی و حرکتی است. 

این مدرسه هم‌اکنون در مقطع پیش دبستان (یک و دو)، مقاطع اول، دوم و سوم ابتدایی با مدیران و مربیانی متعهد، مجرب و دغدغه‌مند فعالیت دارد و رویکرد آموزشی و تربیتی این مجموعه در مقطع پیش دبستان بازی‌محوری و در مقطع دبستان مبتنی بر راهبردهای آموزش فعال است. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقاطع بالاتر به ترتیب و با توجه به برنامه آموزشی مدون، در سال‌های آینده به این مجموعه اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است در این بازدید سیدمحمد بطحایی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدوحید معتمدی معاون فرهنگی، هنری و تربیتی معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی،  فرشته حشمتیان معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و حمیدرضا خالدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =