آغاز دومین عرضه بدون قرعه کشی سایپا

سایپا اکنون برای دومین بار قصد دارد طرح فروش شاهین را بدون فرآیند قرعه‌کشی اما در قالب پیش‌فروش یکساله اجرایی کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در حالیکه سایپا، سه‌شنبه هفته گذشته برای اولین بار طرح فروش خودرو شاهین بدون فرآیند قرعه‌کشی و محدودیت‌ فروش اما در قالب فروش فوق‌العاده اجرا کرد، از امروز (پنجشنبه ۸ اردیبهشت ماه) ثبت‌نام برای پیش‌فروش این خودرو (بدون قرعه‌کشی) را اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات پیش فروش شاهین سایپا بدون قرعه کشی اعلام شد

شایان ذکر است سایپا از روز  سه‌شنبه هفته جاری،  پیش‌فروش پنج محصول خود بصورت عادی و چهار محصول ویژه مادران را به به مدت دو روز اجرایی کرد و براین اساس ساعت ۱۳ امروز مهلت ثبت‌نام آن به پایان خواهد رسید.  

این اولین طرح پیش‌فروش خودرو شاهین است که بدون محدودیت‌ طرح‌های فروش و فرآیند قرعه‌کشی برگزار خواهد شد. متقاضیان از ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه ۸ اردیبهشت) تا پایان تکمیل ظرفیت زمان دارند تا درخواست خود را از طریق آدرس اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی  saipa.iranecar.com ثبت کنند.

با توجه به اینکه این طرح در قالب پیش‌فروش‌ اجرایی می‌شود، متقاضیان در زمان ثبت‌نام بایستی وجه علی‌الحساب خودرو (۱۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان) واریز کنند. موعد تحویل خودرو مرداد تا شهریور ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و قیمت خودرو مطابق قیمت‌آن در زمان تحویل مندرج در قرداد مشتریان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1138479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =